AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Hun jobber i samme hus som mannen min, og er selv gift. De gangene jeg og hun har møttest sosialt, har hun fortalt om div.episoder som hun og mannen min har gjort på jobben. De har f.eks jaget ut en katt sammen..osv Når jeg så kommer hjem og spør om de har jaget en katt ut fra lokalet deres før, får jeg et "hæ?" Til svar. Han nekter også for at han og kollegaen skal ha jaget ut en katt sammen. Etter dette så begynte jeg virkelig å undre på hvorfor denne damen forteller ting som ikke er sant. Det har liksom vært "jeg og Nils, jeg og Nils" osv, fra hennes side. Totalt uskyldige ting, som jeg i utgangspunktet ikke reagerer på. Men hvorfor dikter hun opp disse tingene til meg? Hver gang vi alle møtes, både ser hun og prater med mannen min. Også det er helt lovlig. Men hun akter ikke å prate med meg, selv om jeg står der og tar del i samtalen. Jeg får en følelse av at hun er knyttet til mannen min vennskapelig (tror jeg), samtidig som at mannen min hevder at de jo knapt har kontakt på jobben. Hun viser iallefall tegn til å ønske å overse meg, selv om jeg ikke har gjort henne noe. Og jeg vet at hun har snakket nedsettende ute om meg.. Mitt store spørsmål er hva all denne oppførselen skal bety? Hva holder hun på med liksom? Jeg mistenker ikke mannen min for å ha hatt et kjærlighetsforhold til henne. Men på en eller annen måte prøver hun å innbille meg at hun er knyttet til mannen min på en eller annen måte Viktig å få fram at jeg ikke viser at jeg bryr meg, når hun først holder på.. Noen som greier å knekke koden? Anonymkode: 2b616...835
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun jobber i samme hus som mannen min, og er selv gift. De gangene jeg og hun har møttest sosialt, har hun fortalt om div.episoder som hun og mannen min har gjort på jobben. De har f.eks jaget ut en katt sammen..osv Når jeg så kommer hjem og spør om de har jaget en katt ut fra lokalet deres før, får jeg et "hæ?" Til svar. Han nekter også for at han og kollegaen skal ha jaget ut en katt sammen. Etter dette så begynte jeg virkelig å undre på hvorfor denne damen forteller ting som ikke er sant. Det har liksom vært "jeg og Nils, jeg og Nils" osv, fra hennes side. Totalt uskyldige ting, som jeg i utgangspunktet ikke reagerer på. Men hvorfor dikter hun opp disse tingene til meg? Hver gang vi alle møtes, både ser hun og prater med mannen min. Også det er helt lovlig. Men hun akter ikke å prate med meg, selv om jeg står der og tar del i samtalen. Jeg får en følelse av at hun er knyttet til mannen min vennskapelig (tror jeg), samtidig som at mannen min hevder at de jo knapt har kontakt på jobben. Hun viser iallefall tegn til å ønske å overse meg, selv om jeg ikke har gjort henne noe. Og jeg vet at hun har snakket nedsettende ute om meg.. Mitt store spørsmål er hva all denne oppførselen skal bety? Hva holder hun på med liksom? Jeg mistenker ikke mannen min for å ha hatt et kjærlighetsforhold til henne. Men på en eller annen måte prøver hun å innbille meg at hun er knyttet til mannen min på en eller annen måte Viktig å få fram at jeg ikke viser at jeg bryr meg, når hun først holder på.. Noen som greier å knekke koden? Anonymkode: 2b616...835 Glemte å tilføye at hun unngår å se på meg. TS Anonymkode: 2b616...835
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 De oppdiktede historiene serverer hun kanskje av ødeleggelseslyst, for å gjøre deg utrygg. Anonymkode: 2660f...a17 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glemte å tilføye at hun unngår å se på meg. TS Anonymkode: 2b616...835 Det er en svært negativ ting å gjøre. Jobber de sammen, som i et team, eller jobber de i forskjellige avdelinger el.l.? Hva har din mann fortalt om henne og hvordan omtaler han henne? Hva synes han om at hun ikke en gang ser på deg når dere alle 3 er til stede, og hva synes han om de tingene hun sier til deg? Anonymkode: 2660f...a17
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De oppdiktede historiene serverer hun kanskje av ødeleggelseslyst, for å gjøre deg utrygg. Anonymkode: 2660f...a17 Hvorfor vil hun ønske å ødelegge for meg? TS Anonymkode: 2b616...835
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil hun ønske å ødelegge for meg? TS Anonymkode: 2b616...835 Mange mennesker bare er slik, ofte er de drevet av sjalusi, misunnelse og har en eller annen form for defekt. Få henne ut av livet ditt på alle måter. Anonymkode: 1a91b...8f7 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #7 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil hun ønske å ødelegge for meg? TS Anonymkode: 2b616...835 Noen mennesker ønsker å ødelegge av ondskap, fordi de får tilfredstillelse av å se at andre har det vondt. Men jeg vet ikke om hun er slik. Anonymkode: 2660f...a17 2
Ms.Sommerfugl Skrevet 7. juni 2016 #8 Skrevet 7. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil hun ønske å ødelegge for meg? TS Anonymkode: 2b616...835 Er ikke det åpenlyst? Hun har lyst på mannen din. Det inntrykket sitter nå jeg med, anyways. 9
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #9 Skrevet 7. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange mennesker bare er slik, ofte er de drevet av sjalusi, misunnelse og har en eller annen form for defekt. Få henne ut av livet ditt på alle måter. Anonymkode: 1a91b...8f7 Enig! Til TS: Må mannen din jobbe i samme hus som hun som du forteller om? Er det mulig for han å få ordnet det slik at han slipper å jobbe i det samme huset? Anonymkode: 2660f...a17 1
Gjest 12flo Skrevet 7. juni 2016 #10 Skrevet 7. juni 2016 Enig med de som sier at det kan virke som om hun ønsker å ødelegge. Hun ønsker hvertfall å være midtpunktet og få oppmerksomhet fra han. Legg merke til om hun er mer på deg om hun ikke har sett mannen din en stund. Tipper hun er interessert i han.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #11 Skrevet 7. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en svært negativ ting å gjøre. Jobber de sammen, som i et team, eller jobber de i forskjellige avdelinger el.l.? Hva har din mann fortalt om henne og hvordan omtaler han henne? Hva synes han om at hun ikke en gang ser på deg når dere alle 3 er til stede, og hva synes han om de tingene hun sier til deg? Anonymkode: 2660f...a17 Vel, de jobber på hver sin avdeling. Kan ikke nevne noe spesifikt.. Min mann har fortalt null og niks om henne som skulle vekke mistanke. Han synes at det hun gjør ikke er noe å bry seg om. Og forholder seg høflig overfor henne, men ikke mer enn det som er strengt tatt normalt.. TS Anonymkode: 2b616...835
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #12 Skrevet 7. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen mennesker ønsker å ødelegge av ondskap, fordi de får tilfredstillelse av å se at andre har det vondt. Men jeg vet ikke om hun er slik. Anonymkode: 2660f...a17 Hun må da på et eller annet vis ha plukket meg ut Har et anstrengt forhold til svigerfamilien, og vet at hun er en gammel venn med dem. Så har mannen en eks på jobben som han sluttet å omgås med (når han møtte meg). Men i følge mannen så er ikke disse to kvinnene på jobben venner. Det er de beste opplysningene jeg kan gi. TS Anonymkode: 2b616...835
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #13 Skrevet 7. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun må da på et eller annet vis ha plukket meg ut Har et anstrengt forhold til svigerfamilien, og vet at hun er en gammel venn med dem. Så har mannen en eks på jobben som han sluttet å omgås med (når han møtte meg). Men i følge mannen så er ikke disse to kvinnene på jobben venner. Det er de beste opplysningene jeg kan gi. TS Anonymkode: 2b616...835 Du har fått det beste svaret noen kan gi: få henne ut av ditt liv på alle måter. Anonymkode: 1a91b...8f7 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #14 Skrevet 7. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, de jobber på hver sin avdeling. Kan ikke nevne noe spesifikt.. Min mann har fortalt null og niks om henne som skulle vekke mistanke. Han synes at det hun gjør ikke er noe å bry seg om. Og forholder seg høflig overfor henne, men ikke mer enn det som er strengt tatt normalt.. TS Anonymkode: 2b616...835 Snakk med din mann om hvordan det er for deg at hun oppfører seg slik når dere 3 er samlet, og hvordan det er for deg når hun forteller om hva "hun og din mann har gjort sammen". Spør din mann om han har en løsning på de problemene. Kan han være mer avvisende mot henne når dere 3 er samlet og si at dere må gå etter kort tid slik at det ikke blir langvarig ekkel situasjon der hun kun prater med han og ikke med deg? Anonymkode: 2660f...a17 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #15 Skrevet 7. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun må da på et eller annet vis ha plukket meg ut Har et anstrengt forhold til svigerfamilien, og vet at hun er en gammel venn med dem. Så har mannen en eks på jobben som han sluttet å omgås med (når han møtte meg). Men i følge mannen så er ikke disse to kvinnene på jobben venner. Det er de beste opplysningene jeg kan gi. TS Anonymkode: 2b616...835 Dessverre er det slik at slike mennesker som ønsker å plage andre, plukker ut de menneskene som de vil plage. Snakk alvorlig med din mann om hvor mye dette plager deg, og be han om hjelp til å få slutt på det. Anonymkode: 2660f...a17 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #16 Skrevet 7. juni 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, de jobber på hver sin avdeling. Kan ikke nevne noe spesifikt.. Min mann har fortalt null og niks om henne som skulle vekke mistanke. Han synes at det hun gjør ikke er noe å bry seg om. Og forholder seg høflig overfor henne, men ikke mer enn det som er strengt tatt normalt.. TS Anonymkode: 2b616...835 Har du forklart din mann om hvordan det er for deg? Hvis han synes at det ikke er noe å bry seg om etter å ha fått vite av deg hvor ille det er for deg, tar han deg ikke på alvor. Kanskje han ikke forstår? Prøv å snakk mer med han. Hvordan er han mot deg? Anonymkode: 2660f...a17 2
Tibbie Skrevet 7. juni 2016 #17 Skrevet 7. juni 2016 Basert på det du leser, vedder jeg på at hun er keen på mannen din. Måten hun snakker om han på, måten hun snakker med han på og spesielt måten hun behandler deg på. Jeg er egentlig ikke i tvil Med mindre hun bare er en av de jentene som alltid trenger bekreftelse av menn, og ikke kommer overens med kvinner (jeg har en sånn venninne. Hun flørter og er luremus med alle menn, selv om hun ikke vil ha dem. Hun liker å føle seg "wanted"). Så lenge du er sikker på at mannen din ikke blir svak for henne, så ville jeg tatt det helt med ro. Så får du bare være fornøyd med at du har en mann som er så bra at andre kvinner blir betatt av han 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #18 Skrevet 7. juni 2016 18 minutter siden, Tris skrev: Enig med de som sier at det kan virke som om hun ønsker å ødelegge. Hun ønsker hvertfall å være midtpunktet og få oppmerksomhet fra han. Legg merke til om hun er mer på deg om hun ikke har sett mannen din en stund. Tipper hun er interessert i han. Hun giftet seg i syden for en måned siden, så er for meg rart at hun skal være ute etter mannen min.. Hvorfor gifte seg med en fyr når man egentlig vil ha en annen mann? TS Anonymkode: 2b616...835
Gjest 12flo Skrevet 7. juni 2016 #19 Skrevet 7. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun giftet seg i syden for en måned siden, så er for meg rart at hun skal være ute etter mannen min.. Hvorfor gifte seg med en fyr når man egentlig vil ha en annen mann? TS Anonymkode: 2b616...835 Ja si det? Jeg vet om menn som giftet seg og tok kontakt med ekser bare uker senere for å prøve seg. Folk er merkelige.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #20 Skrevet 7. juni 2016 3 minutter siden, Tibbie skrev: Basert på det du leser, vedder jeg på at hun er keen på mannen din. Måten hun snakker om han på, måten hun snakker med han på og spesielt måten hun behandler deg på. Jeg er egentlig ikke i tvil Med mindre hun bare er en av de jentene som alltid trenger bekreftelse av menn, og ikke kommer overens med kvinner (jeg har en sånn venninne. Hun flørter og er luremus med alle menn, selv om hun ikke vil ha dem. Hun liker å føle seg "wanted"). Så lenge du er sikker på at mannen din ikke blir svak for henne, så ville jeg tatt det helt med ro. Så får du bare være fornøyd med at du har en mann som er så bra at andre kvinner blir betatt av han Det er virkelig ikke godt å si.. Hun dikter i allefall opp historiene. TS Anonymkode: 2b616...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå