Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi er et par med et lite spebarn som vil være 6 mnd når vi tenkte å reise (oktober).

Vi ønsker å bli bitt av Italia basillen, og ønsker tips fra dere over reiserute, destinasjoner mm.

Vi er av den typen som elsker mat, og trange gater. Strandliv er ikke det vi ønsker..

Ser frem til mange spennende svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fly til Milano,det er billig. Milano er ikke så veldig bra synes jeg. Har en fin domkirke og fine handlegater rundt,så vil anbefale å ta tog til andre byer enn å bare være der.

Tog til feks Roma tar 3 timer,til Verona (Romeo og Julie by) ca 2t. Prøv også andre byer,se på kartet og se etter litt mindre byer i nærheten. Da kommer dere til det "ekte"Italia uten mye turisme feks Pavia, Rho og Monza.

Fly til Roma og Venezia er dyrt. Fly heller til Milano,bo der og ta tog til andre byer☺☺☺☺

Skrevet
1 time siden, SunnivaOslo skrev:

Fly til Milano,det er billig. Milano er ikke så veldig bra synes jeg. Har en fin domkirke og fine handlegater rundt,så vil anbefale å ta tog til andre byer enn å bare være der.

Tog til feks Roma tar 3 timer,til Verona (Romeo og Julie by) ca 2t. Prøv også andre byer,se på kartet og se etter litt mindre byer i nærheten. Da kommer dere til det "ekte"Italia uten mye turisme feks Pavia, Rho og Monza.

Fly til Roma og Venezia er dyrt. Fly heller til Milano,bo der og ta tog til andre byer☺☺☺☺

Tusen takk for svar! Skal se på saken tvert! Har du noe erfaring med mat kurs der borte? Fortell meg gjerne mer! Syns denne delen med reising er også veldig gøy - planleggingen :)

Skrevet
Den Wednesday, June 08, 2016 at 18.22, Kajakk skrev:

Tusen takk for svar! Skal se på saken tvert! Har du noe erfaring med mat kurs der borte? Fortell meg gjerne mer! Syns denne delen med reising er også veldig gøy - planleggingen :)

Har aldri tatt Mat kurs der men de har vel noe info om det på nett☺

Fly og hotell som sagt I Milano også står dere opp tidlig og tar tog til andre byer og hjem igjen samme kveld,mye enklere enn å bestille hotell I forskjellige byer☺☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...