Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med body rolleren fra ame pure som skal brukes på strekkmerker? Negativt/positivt? Det er 1.5 mm nåler og følger ned en gel og en krem. Virker dette virkelig?  

Anonymkode: a80a6...68f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at den type hjemmebehandling ikke er så effektivt, fordi nålene ikke er lange nok. Det skal heller ikke brukes mer en én gang i måneden da huden bruker 28 dager på å fornye seg. Har snakket med en som driver med det + at jeg har en venninne som har for både ansikt og kropp, men hun har ikke merket noe særlig.  Men  skal aldri si aldri. Kanskje noen andre har en annen erfaring .

AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk uansett for tilbakemelding! Er bare så innmari dyrt i salong, samtidig er det ingen vits i å kaste 1000 kr ut av vinduet for noe som ikke funker... andre som har erfaringer? Evt. Andre ting som har hjulpet mor strekkmerker?  

Anonymkode: a80a6...68f

Skrevet

Hvor bor du da? Ikke alle salonger er så dyre. Vet om en som driver med den type behandling. Hun kostet 2000,- før, men har gått ned til 1200,- pr.behandling. behandling. Du trenger mest sannsynlig ikke så mange heller. Skal tas med en måneds opphold mellom hver behandling.  Men dette er i Rygge/ Moss. Hun har mye bra produkter ellers også.

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan godt fortelle om min erfaring, men den går mer på cellulitter enn strekkmerker. Jeg har hatt skikkelig stygge cellulitter på beina, både lår og legger. Jeg har pr dd brukt Ame Pure i snart to måneder, og så faktisk forskjell etter en knapp måned. Nå er cellulittene nesten borte (eller ikke synlige). De få strekkmerkene jeg har hatt på behandlingsstedet er også blitt svakere.

Ame Pure er for øvrig ikke billig, for kremene går fort tom, noe Ame Pure ikke sier noe om selv. Jeg bruker opp de to forskjellige behandlingskremene ila ca 14 dager, og derfor har prisen på behandlingen blitt over 4000,-, men for min del har det vært verdt det. Kjæresten min ser også stor forskjell.

Der har du mitt syn på det. Det fungerer for meg, og jeg håper, med så mye penger og også selvtillit på "spill", at det fungerer for alle andre som kjøper det også. Jeg skulle ønske at Ame Pure hadde fornøyd-garanti (penger tilbake), men det har de desverre ikke, trass i så mange fornøyde kunder. Dette gjorde meg faktisk skeptisk til å begynne med, for hvis det er så effektivt så kunne de gitt tilbake pengene til de få det ikke fungerer for. Les forskningsresultatene deres hvis du er skeptisk. Kanskje du får mer ut av dem.

Anonymkode: 404f8...e51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...