Gå til innhold

Spørre om å få bilde av han via snap før tinderdate?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal møte en via tinder på torsdag. Han har en del bilder på profilen, men jeg ønsker å se noen bilder til av han, da noen av bildene er litt uklare. Jeg synes det er greit å vite hvem jeg skal møte. Jeg har snapchatten hans, men han er ikke særlig aktiv der. Har sendt bilder av meg, i håp om å få bilde av han tilbake, men har ikke fått noen bilder. Kan jeg spørre han om å sende et bilde? Eller virker det teit?

Anonymkode: 69329...c31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan be om hva som helst. Virker ikke unormalt heller.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt du vil se han! Skriv "få se deg, da :)" etter å ha sendt et bilde av deg selv.

Anonymkode: 44509...0bd

Skrevet

Det ringer noen bjeller i hodet mitt om det kun er uklare bilder på profilen, kombinert med ingen bilder på snap.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Det ringer noen bjeller i hodet mitt om det kun er uklare bilder på profilen, kombinert med ingen bilder på snap.

Jeg har bare uklare bilder på FB og ingen på snap. Det er fordi jeg er helt sinnsykt ufotogen (får høre det ofte og)  og er penere irl. Tror det kan være en grunn for at mange kjører den greia der :) 

Anonymkode: 02e0b...6dc

Skrevet

Er ikke rart det. Jeg ville uten tvil gjort det samme. Det blir bedre for deg når du vet litt hvem du skal møte, og om han ser så jævlig kjip ut, så tror jeg at han gjør lurt i å sende deg en selfie før møte. Så slipper han å oppleve at du blir skuffa eller noe :P Du får jo se han uansett, så skjønner ikke hvorfor han skal holde det så hemmelig.

Men nei, det er ikke dumt å spørre om noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...