AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #21 Skrevet 8. juni 2016 Rec(spansk lavbudsjettfilm, så husk undertekster) As above, as below The Cabin in the woods Eventuelt kan du jo velge herfra: http://www.imdb.com/genre/horror :) Anonymkode: 0cb5d...5f1
Kragebein Skrevet 8. juni 2016 #24 Skrevet 8. juni 2016 4 minutter siden, AwkwardAlice skrev: Hush http://www.imdb.com/title/tt5022702/ Enig i denne. Og Shutter (2004) er veldig bra! Den har en amerikansk remake også, men den likte jeg ikke like godt. Sinister (2012) og Creep (2014) vil jeg også anbefale.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #25 Skrevet 8. juni 2016 The Orphanage er min favoritt Anonymkode: 4d9c7...f9e
kaffepulver Skrevet 8. juni 2016 #26 Skrevet 8. juni 2016 Jeg kan skrive opp hva jeg likte og ikke likte, for jeg har tidligere vært en stor skrekkfilm-fan. Nå derimot er jeg bare redd... Men jeg kan godt sette meg ned med en skrekkfilm hvis jeg bare tør. Gjør teksten tykkere på de beste og dårligste. Gode: - The Grudge 1 og 2 - The Eye (med Jessica Alba) - Would You Rather - Saw (spesielt den første, men alle er bra) - The Uninvited - The Strangers - den er en av de aller beste jeg har sett!! - One Missed Call - Shutter (begge versjonene) - The Woman in Black (spesielt den første) Dårlige: - The Conjuring - Insidious - Paranormal Activity - Sinister - Anabelle - The Messengers For min del ble det for mye på de jeg har listet opp på de dårlige. Det ble for mye av det gode, for overdrevent. The Grudge er jo urealistisk den og, men de overdrev ikke. De tok noe urealistisk og gjorde det realistisk på en måte. De gjorde det enkelt, men sånn at man holdte på å pisse i buksa.
DaAg Skrevet 8. juni 2016 #27 Skrevet 8. juni 2016 The Shining og The Silence of the lambs er jo klassikere. The Mist. Switchblade Romance. The Fly. Carrie (1976). Tesis. The Wicker Man (1973). the Orphanage. Black Swan. 1
Gjest Evans Skrevet 8. juni 2016 #28 Skrevet 8. juni 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sett de originale "Omen" filmene, er de verdt og se? Jeg har kun sett den nyeste, som er en re-make tror jeg? Ellers tusen takk for tips! Alle vil bli med i listen Har fått så mange gode tips allerede. Et tips fra meg, er "The Den". Den var faktisk veldig spennende, og ganske skummel på samme tid, Anonymkode: 27aa4...c79 Jeg syns de er kjempebra! har ikke sett den nyeste, så jeg kan ikke si noe om den er bedre eller ikke.
Bimle Skrevet 8. juni 2016 #29 Skrevet 8. juni 2016 Jeg digger the last house on the left og dream house. Jeg er også sånn skrekkfilm elsker, så jeg kommer nok på flere etterhvert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå