AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Kjæresten elsker skrekkfilmer (), noe jeg ikke er heeelt med på, men jeg syns det er bra om det er en handling. Jeg liker veldig godt thrillere, og digget "It follows". Vi så blant annet "The forest", og den var spennende faktisk Likte også Insidious-filmene, for de var originale og veldig spennende! Så er det noen som har noen anbefalinger til en sart sjel? Anonymkode: 27aa4...c79
Sh999 Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten elsker skrekkfilmer (), noe jeg ikke er heeelt med på, men jeg syns det er bra om det er en handling. Jeg liker veldig godt thrillere, og digget "It follows". Vi så blant annet "The forest", og den var spennende faktisk Likte også Insidious-filmene, for de var originale og veldig spennende! Så er det noen som har noen anbefalinger til en sart sjel? Anonymkode: 27aa4...c79 Case 39 med Renee Zellweger😊
Gjest Tom/Loki Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 (endret) The ring. The others. The sixth sense. The omen. The eye. Dark water Glemte jo den beste: Crimson Peak Endret 7. juni 2016 av Tom/Loki
Macro Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 6 minutter siden, Sh999 skrev: Case 39 med Renee Zellweger😊 Gikk ca 6-7 sekund fra jeg leste innlegget ditt til jeg satt den på
KittenOfDoom Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 Kanskje Crimson Peak? Synes det var en spennende historie, men også mange skumle scener!
hironakamura Skrevet 7. juni 2016 #7 Skrevet 7. juni 2016 Elsker skrekkfilmer! The Orphanage anbefales på det sterkeste. Og når du etter hvert har sett mange nok av de "klassiske" skrekkfilmene må du se The cabin in the woods! Fantastisk bra film! 2
Gjest Evans Skrevet 7. juni 2016 #8 Skrevet 7. juni 2016 (endret) The ring The Omen, en, to og tre? Hvis du liker litt sånn splatt, og annen grufull moro: Ticks , Ice Cream Man , the dentist Ellers: Pet sematary det er vel en, og to, og tre der. The exorcist , The shining , Poltergeist glemte: The others og og den i skogen som jeg ikke husker hva heter i farten. Ungdommer som lager en film om at de går ut i skogen for å finne et hus. Endret 7. juni 2016 av Evans
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #9 Skrevet 7. juni 2016 1 minutt siden, KittenOfDoom skrev: Kanskje Crimson Peak? Synes det var en spennende historie, men også mange skumle scener! Wow, tusen takk! Den så kjempe spennende ut. 12 minutter siden, Sh999 skrev: Case 39 med Renee Zellweger😊 Denne så også veldig spennende ut Tusen takk for tips, dere! Keep'em coming, for det er en lang sommer i vente og vi koser oss (faktisk) med skrekkfilm om kvelden. Det blir liksom så intimt, fordi jeg bruker han som menneskelig skjold fra filmene (les: vi ligger litt tettere enn hva som ansees som komfortabelt). TS Anonymkode: 27aa4...c79 2
Sh999 Skrevet 7. juni 2016 #10 Skrevet 7. juni 2016 7 minutter siden, Macro skrev: Gikk ca 6-7 sekund fra jeg leste innlegget ditt til jeg satt den på Hehe👍 ikke verst😊 håper dere liker den da😁 1
Gjest Evans Skrevet 7. juni 2016 #11 Skrevet 7. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Wow, tusen takk! Den så kjempe spennende ut. Denne så også veldig spennende ut Tusen takk for tips, dere! Keep'em coming, for det er en lang sommer i vente og vi koser oss (faktisk) med skrekkfilm om kvelden. Det blir liksom så intimt, fordi jeg bruker han som menneskelig skjold fra filmene (les: vi ligger litt tettere enn hva som ansees som komfortabelt). TS Anonymkode: 27aa4...c79 Dere kan jo se om dere klarer å runne denne lista i sommer http://www.timeout.com/london/film/how-many-of-the-100-best-horror-films-have-you-seen
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #12 Skrevet 7. juni 2016 3 minutter siden, hironakamura skrev: Elsker skrekkfilmer! The Orphanage anbefales på det sterkeste. Og når du etter hvert har sett mange nok av de "klassiske" skrekkfilmene må du se The cabin in the woods! Fantastisk bra film! Oooh, den så skummel ut! Jeg har faktisk sett The cabin in the woods, og alle mine venninner hatet den (fordi de ikke liker typisk science fiction), men jeg syns den var veldig bra til skrekkfilm og være Anonymkode: 27aa4...c79
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #13 Skrevet 7. juni 2016 21 minutter siden, Tom/Loki skrev: The ring. The others. The sixth sense. The omen. The eye. Dark water Glemte jo den beste: Crimson Peak Takk for tips, men overraskende nok har jeg sett alle unntatt Crimson Peak Jeg er visst ikke så sart allikevel? MEN, har du/dere sett Wolf Creek? Jeg har hørt at den er sykt drøy, og skummel! Anonymkode: 27aa4...c79
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #14 Skrevet 7. juni 2016 11 minutter siden, Evans skrev: The ring The Omen, en, to og tre? Hvis du liker litt sånn splatt, og annen grufull moro: Ticks , Ice Cream Man , the dentist Ellers: Pet sematary det er vel en, og to, og tre der. The exorcist , The shining , Poltergeist glemte: The others og og den i skogen som jeg ikke husker hva heter i farten. Ungdommer som lager en film om at de går ut i skogen for å finne et hus. Jeg har ikke sett de originale "Omen" filmene, er de verdt og se? Jeg har kun sett den nyeste, som er en re-make tror jeg? Ellers tusen takk for tips! Alle vil bli med i listen Har fått så mange gode tips allerede. Et tips fra meg, er "The Den". Den var faktisk veldig spennende, og ganske skummel på samme tid, Anonymkode: 27aa4...c79
Minitroll Skrevet 7. juni 2016 #15 Skrevet 7. juni 2016 Se babadook. Ikke verdens skumleste, men faktisk ganske ok. Crimson Peak er vakkert laget, men litt kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #16 Skrevet 7. juni 2016 26 minutter siden, Evans skrev: The ring The Omen, en, to og tre? Hvis du liker litt sånn splatt, og annen grufull moro: Ticks , Ice Cream Man , the dentist Ellers: Pet sematary det er vel en, og to, og tre der. The exorcist , The shining , Poltergeist glemte: The others og og den i skogen som jeg ikke husker hva heter i farten. Ungdommer som lager en film om at de går ut i skogen for å finne et hus. Pet sematary Anonymkode: 1ea4c...2a3
Gjest Hapi Skrevet 7. juni 2016 #17 Skrevet 7. juni 2016 Halloween (1978) The Hills Have Eyes (den fra 1977 er av Wes Craven, jeg har sett den fra 2006) A Nightmare On Elm Street (1984) The Blair Witch Project Skrik-filmene Ikke skrekkfilm men: Natural Born Killers Heller ikke skrekkfilm: Strange Days
Caduceus Skrevet 7. juni 2016 #19 Skrevet 7. juni 2016 9 minutter siden, Hapi skrev: Halloween (1978) The Hills Have Eyes (den fra 1977 er av Wes Craven, jeg har sett den fra 2006) A Nightmare On Elm Street (1984) The Blair Witch Project Skrik-filmene Ikke skrekkfilm men: Natural Born Killers Heller ikke skrekkfilm: Strange Days Natural born killers er konge! 10 tomler opp!😊😊
Gjest Tom/Loki Skrevet 8. juni 2016 #20 Skrevet 8. juni 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips, men overraskende nok har jeg sett alle unntatt Crimson Peak Jeg er visst ikke så sart allikevel? MEN, har du/dere sett Wolf Creek? Jeg har hørt at den er sykt drøy, og skummel! Anonymkode: 27aa4...c79 Har ikke sett wolf creek. Men kom på 2 andre som er ganske syke og drøye, House of wax og The hill have eyes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå