Gå til innhold

Skrekkfilmer! Har du en anbefaling?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten elsker skrekkfilmer (:sprettoy:), noe jeg ikke er heeelt med på, men jeg syns det er bra om det er en handling. Jeg liker veldig godt thrillere, og digget "It follows". Vi så blant annet "The forest", og den var spennende faktisk :) Likte også Insidious-filmene, for de var originale og veldig spennende! 

Så er det noen som har noen anbefalinger til en sart sjel? :fnise: 

Anonymkode: 27aa4...c79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Conjuring likte jeg veldig godt!  :Nikke:

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten elsker skrekkfilmer (:sprettoy:), noe jeg ikke er heeelt med på, men jeg syns det er bra om det er en handling. Jeg liker veldig godt thrillere, og digget "It follows". Vi så blant annet "The forest", og den var spennende faktisk :) Likte også Insidious-filmene, for de var originale og veldig spennende! 

Så er det noen som har noen anbefalinger til en sart sjel? :fnise: 

Case 39 med Renee Zellweger😊

Gjest Tom/Loki
Skrevet (endret)

The ring.

The others.

The sixth sense.

The omen.

The eye. 

Dark water

Glemte jo den beste: Crimson Peak

Endret av Tom/Loki
Skrevet
6 minutter siden, Sh999 skrev:

Gikk ca 6-7 sekund fra jeg leste innlegget ditt til jeg satt den på :P

Skrevet

Kanskje Crimson Peak? Synes det var en spennende historie, men også mange skumle scener!

Skrevet

Elsker skrekkfilmer! :kosteskaft:

The Orphanage anbefales på det sterkeste. 

Og når du etter hvert har sett mange nok av de "klassiske" skrekkfilmene må du se The cabin in the woods! :Nikke: Fantastisk bra film!

• Liker 2
Gjest Evans
Skrevet (endret)

The ring 

The Omen, en, to og tre? 

Hvis du liker litt sånn splatt, og annen grufull moro: Ticks , Ice Cream Man  , the dentist

Ellers: Pet sematary  det er vel en, og to, og tre der. The exorcist , The shining , Poltergeist

glemte: The others og og den i skogen som jeg ikke husker hva heter i farten. Ungdommer som lager en film om at de går ut i skogen for å finne et hus. 

Endret av Evans
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, KittenOfDoom skrev:

Kanskje Crimson Peak? Synes det var en spennende historie, men også mange skumle scener!

Wow, tusen takk! Den så kjempe spennende ut.

12 minutter siden, Sh999 skrev:

Denne så også veldig spennende ut :hoppendeglad:

Tusen takk for tips, dere! Keep'em coming, for det er en lang sommer i vente og vi koser oss (faktisk) med skrekkfilm om kvelden. Det blir liksom så intimt, fordi jeg bruker han som menneskelig skjold fra filmene :sjokkbla: (les: vi ligger litt tettere enn hva som ansees som komfortabelt).

TS

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Macro skrev:

Gikk ca 6-7 sekund fra jeg leste innlegget ditt til jeg satt den på :P

Hehe👍 ikke verst😊 håper dere liker den da😁

• Liker 1
Gjest Evans
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Wow, tusen takk! Den så kjempe spennende ut.

Denne så også veldig spennende ut :hoppendeglad:

Tusen takk for tips, dere! Keep'em coming, for det er en lang sommer i vente og vi koser oss (faktisk) med skrekkfilm om kvelden. Det blir liksom så intimt, fordi jeg bruker han som menneskelig skjold fra filmene :sjokkbla: (les: vi ligger litt tettere enn hva som ansees som komfortabelt).

TS

Dere kan jo se om dere klarer å runne denne lista i sommer :)

http://www.timeout.com/london/film/how-many-of-the-100-best-horror-films-have-you-seen

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, hironakamura skrev:

Elsker skrekkfilmer! :kosteskaft:

The Orphanage anbefales på det sterkeste. 

Og når du etter hvert har sett mange nok av de "klassiske" skrekkfilmene må du se The cabin in the woods! :Nikke: Fantastisk bra film!

Oooh, den så skummel ut! 

Jeg har faktisk sett The cabin in the woods, og alle mine venninner hatet den (fordi de ikke liker typisk science fiction), men jeg syns den var veldig bra til skrekkfilm og være :ph34r:

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Tom/Loki skrev:

The ring.

The others.

The sixth sense.

The omen.

The eye. 

Dark water

Glemte jo den beste: Crimson Peak

Takk for tips, men overraskende nok har jeg sett alle unntatt Crimson Peak :fnise: Jeg er visst ikke så sart allikevel? 

MEN, har du/dere sett Wolf Creek? Jeg har hørt at den er sykt drøy, og skummel!

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Evans skrev:

The ring 

The Omen, en, to og tre? 

Hvis du liker litt sånn splatt, og annen grufull moro: Ticks , Ice Cream Man  , the dentist

Ellers: Pet sematary  det er vel en, og to, og tre der. The exorcist , The shining , Poltergeist

glemte: The others og og den i skogen som jeg ikke husker hva heter i farten. Ungdommer som lager en film om at de går ut i skogen for å finne et hus. 

Jeg har ikke sett de originale "Omen" filmene, er de verdt og se? Jeg har kun sett den nyeste, som er en re-make tror jeg?

Ellers tusen takk for tips! Alle vil bli med i listen :) Har fått så mange gode tips allerede. 

Et tips fra meg, er "The Den". Den var faktisk veldig spennende, og ganske skummel på samme tid,

Skrevet

Se babadook. Ikke verdens skumleste, men faktisk ganske ok. Crimson Peak er vakkert laget, men litt kjedelig.

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Evans skrev:

The ring 

The Omen, en, to og tre? 

:hjerte:Pet sematary:hjerte:

Anonymkode: 1ea4c...2a3

Skrevet

Halloween (1978)
The Hills Have Eyes (den fra 1977 er av Wes Craven, jeg har sett den fra 2006)
A Nightmare On Elm Street (1984)
The Blair Witch Project
Skrik-filmene
Ikke skrekkfilm men: Natural Born Killers
Heller ikke skrekkfilm: Strange Days

Skrevet

The marsh, Wind chill og Whispers😊

Skrevet
9 minutter siden, Hapi skrev:

Halloween (1978)
The Hills Have Eyes (den fra 1977 er av Wes Craven, jeg har sett den fra 2006)
A Nightmare On Elm Street (1984)
The Blair Witch Project
Skrik-filmene
Ikke skrekkfilm men: Natural Born Killers
Heller ikke skrekkfilm: Strange Days

Natural born killers er konge! 10 tomler opp!😊😊

Gjest Tom/Loki
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips, men overraskende nok har jeg sett alle unntatt Crimson Peak :fnise: Jeg er visst ikke så sart allikevel? 

MEN, har du/dere sett Wolf Creek? Jeg har hørt at den er sykt drøy, og skummel!

Har ikke sett wolf creek. Men kom på 2 andre som er ganske syke og drøye, House of wax og The hill have eyes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...