Gå til innhold

Venneproblemer...Hva hadde du gjort? (lang tekst)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei til alle som faktisk orker lese dette! Vel jeg har noen bestevennproblemer jeg vil rette opp i. Men vet ikke hvordan... Det hele høres sikkert veldig rart/overdrevent ut men jaja...
Jeg møtte bestevennen min første gang for et og et halvt år siden. Dette er ikke så mye men jeg har blitt veldig glad i den personen siden da. Men nå har hun plutselig blitt min exbestevenn. Alt skjedde så fort. Jeg husker nesten ikke hvorfor dette skjedde engang.

Det hele startet lenge før men jeg har bare ikke lagt merke til det før januar. I januar begynte jeg å føle at jeg mistet kontakt med henne. Hun sendte meg ikke så mange snaps som før. Jeg er ikke akkurat sosial og likte aldri å være i grupper, men hun hadde mange venner rundt seg. Jeg vet ikke om hun har skjønt det men jeg har aldri sagt det selv. Hun begynte litt etter litt å henge med de "populære" og lot oss (meg og en annen bestevenn) henge alene. Hun pleide å si at vi skulle være med bort til dem så jeg bare fulgte etter som en tulling.

Hun har også løyet noe kanskje t.o.m mer. F. eks: Vi skulle til byen sammen, bare oss tre, men så sier hun at hun ikke kan eller noe og kommer med en dum unnskyldning. Senere på dagen drar h*n til byen med noen andre (noen populære hvis jeg kan si det) og legger ut mange bilder på snapchat. Etterpå ringer hun min andre bestevenn og unnskylder for at h*n gjorde det. Jeg vet ikke hvordan dette skal tolkes. Dette er bare veldig frekt, men skal jeg tilgi henne?

Jeg har også hørt at hun har baksnakka meg og mange av vennene mine. Hun har faktisk sagt selv at vi er bikkjene hennes. Jeg vet ikke om dette er sant eller ikke, men jeg føler det på meg. Hun har også sagt en annen venn har stjålet oss fra henne IGJEN. Dette er ikke første gang hun sier det.

Hun har ignorert oss helt siden hun innså at vi ikke ville henge med henne. Hun har ikke engang prøvd å snakke med oss. Min andre bestevenn snakket med henne i går og fikk vite at hun ikke har snakket med oss fordi hun har desperasjon, stress og angst problemer, men jeg mener selv at hun ikke kan komme med sånn unnskyldning som det. Det er helt vanlig hos mange tenåringer i dag og t.o.m hos meg. Det betyr ikke at det stanser henne fra å rette opp i vennskapet vårt. Det er som om hun egentlig ikke bryr seg. I så fall kan hun få støtte fra noen andre hun kjenner og PRØVE å snakke med oss. Etter eller annet. Jeg liker egentlig ikke drama og jeg må virkelig få dette unnagjort.

Det er sikkert mye jeg har glemt men ja det var alt og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre? Skal jeg bare glemme henne og ignorere henne eller skal jeg snakke med henne og se om det fikser seg?

Hva hadde du gjort?

Håper noen har tid til å lese dette og hjelpe meg. Gi noen råd... tusen takk på forhånd <3 Spør spm. Dette var ikke tydelig nok.

Anonymkode: f65c1...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser dere er unge, men sånn oppførsel hadde jeg ikke akseptert. Jeg hadde bare gått videre uten henne, men du gjør jo hva du selv helst vil. Om du vil snakke med hun for å se hva hun har å si før du eventuelt tar en avgjørelse så gjør du jo det. Bare gjør det klart for hun at baksnakking og annen fæl oppførsel ikke er akseptert. Har man noe å si får man si det direkte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...