AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Heei Jeg er ei jente på 20 år som er kommet inn i et relativt nytt forhold. Vi har vært sammen i rundt 2-3 mnd, og har det egentlig veldig bra! Men de siste tre dagene har jeg vært sjalu på eksen. Jeg er egentlig ikke en sjalu person, men dette plager meg... Det startet med at jeg var med kjæresten til hytten, hvor også eksen hans holder til. En kveld vi var ute å spiste, så han eksen sitte på en benk ute med ei venninne og hundene deres. (Hunden hennes kjøpte kjæresten min og henne sammen) Han satt å stirret ut vinduet leeeenge og snakket om at hunden så han og kjente han igjen. Og det er jo egentlig ikke noe feil i det.. Men det var ikke noen koselig følelse å sitte der, når han totalt glemte meg, til fordel for å sitte å smile fra øre til øre mens han stirret på eksen sin. To dager etter når vi skulle dra fra hytten var vi ferdig pakket og stresset ut døren. Men så snudde han brått og gikk for å hente en vifte på soverommet sitt. Så sa han at han skulle gi den til sin "rettmessige eier", da jeg spurte hvem så sa han bare gjett en gang.. Jeg ante ikke hvem det var sin, så gjettet jo selvfølgelig feil. Men det var jo da som dere sikkert skjønner nå, eksen hans sin. Dette gjorde at jeg var litt lei meg, siden da vet jeg at han har hatt henne i tankene.. Men det som virkelig fikk begeret til å renne over (Jeg hadde ikke tatt det opp eller vært sur for dette tidligere, jeg hadde "feid det under teppet"). Det var det at en dag etter at vi kom hjem fra hytten, sa han at han skulle til en kompis. Men når han endelig kom hjem, kom han faen meg med den jævla bikkja til eksen.. Så det betyr jo da at han har dratt dit, uten å si noe til meg. I tilegg så fører jo det til at han må møte henne en gang til.. Da han må gi den tilbake også! Forresten, han er veeeldig sjalu! Jeg får ikke en gang prate med eksen min for å spørre om han kan gi meg tingene jeg har hos han. Da han ikke vil at jeg og han skal ha noen kontakt. Men da syns jeg det er veldig urettferidig av han å holde på på den måten han gjør.. Hva syns dere, er dette noe jeg skal ta opp? Eventuelt, hva skal jeg si? Hilsen frustrert jente, som sitter forlatt med en chihuahua Anonymkode: 9c98f...95e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Hvor gamle er dere? Anonymkode: bc175...dca
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Anonymkode: bc175...dca Han er 25 og jeg er 20.. Anonymkode: 9c98f...95e
Walterwhite Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 Tipper han savner bikkja, ikke eksen Han følte nok at han ikke kunne gå bort og hilse på hunden når dere spiste, men så fant han den vifta og da hadde han en unnskyldning til å få se igjen hunden sin. Snakk med han. Si at det ikke er ok at han flyr dit i skjul, men du må forstå at han evt ønsker å møte hunden sin. Og han har ikke rett til å "nekte" deg noe hvis han gjør det selv, så det kan du bare si til han. Er helt greit med spilleregler i et forhold men det skal jaggu være likt for begge. 1
Testosteron Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva syns dere, er dette noe jeg skal ta opp? Eventuelt, hva skal jeg si? Anonymkode: 9c98f...95e 1. Ja. Definitivt. Hvis du ikke tar det opp med ham på en rolig måte, så kommer sjalusien din til å vokse seg så sterkt at den før eller senere kommer til å eksplodere. Da er det bedre å ta det før du eksploderer. 2. Si det akkurat som det er, nemlig at det plager deg at han har kontakt med eksen, spesielt at han møter henne når han sier han skal møte en kompis. Si at det er urettferdig at han nekter deg å ha noen som helst kontakt med din eks selv om han har kontakt med sin.
NydeligMann Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 Nå har du hatt minst 10 problemstillinger med 10 forskjellige gutter bare på et par måneder og det er garantert noen tråder jeg ikke har sett også. Lurer på hvor mange kjærester du måtte hatt samtidig for å rekke alt dette. Og jeg må atter igjen fortelle deg at du må gjøre noe med hvordan du skriver. Det er forsatt alt for lett å kjenne deg igjen for oss som gidder å følge med på sånne ting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå