Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt tinder-appen i flere omganger og jeg har vært på noen dates. Ingen av datene har vært veldig heldige dessverre.

Til dere som har fått noe konstruktivt ut av nettdating? Hvordan får dere det til?

Jeg føler at de fleste menn på nettet er ute etter en ons og det er det. Sånne menn får meg til å føle meg crap for å være helt ærlig.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg møtte samboeren min på Tinder! Nå har vi kjøpt leilighet sammen og er utrolig lykkelige <3

Så det går an :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tenkt noe over hvem du matcher med? Dem mer seriøse har som ofte litt mer utfyllende profil. 

Det er svært få jenter som skriver noe som helst. 

Anonymkode: 821fc...a96

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, TheK skrev:

Kan man møte en seriøs mann på Tinder?

Ja, men dere liker meg ikke, så da får dere klare dere med de dere finner. :P

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er veldig få seriøse menn på Tinder.

Og selv der folk har truffet hverandre, så blir ikke fartstiden hos de fleste så lang!

Anonymkode: cab08...de8

• Liker 1
Gjest UhuruPeak
Skrevet

1) Gi klar beskjed at du ikke er ute etter ons og at du ikke kommer til å ha sex uten at dere har blitt godt kjent/forpliktet dere/eller noe sånt.  Også hold det du sier. 

2) Vær så kul/vill/interessant/spennende at de ikke bare må ha mer av deg etter det som skulle vært ONS. 

Skrevet

Synes faktisk at det er veldig få seriøse og rett og slett mye rart. Han ene jeg møtte der, som jeg faktisk ble betatt av. Han viste seg å være en lystløgner:P jeg skjønner ikke hva som skjer med folk.

• Liker 3
Skrevet

Ja en gang iblant finner man nok noen seriøse🙄 En av dem bor jeg med😍

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 01800...3da

• Liker 1
Skrevet

jeg synes det faktisk er synd at det har blitt et "bruk og kast" samfunn. Jeg snakker for jentenes del jeg nå (no offence boys),

Man ser jo hvordan mennene jobber på byen, om å gjøre å få seg noe. Ligge med flest mulig jenter på kortest tid og gjerne rangere dem også.

Refererer til artikkelen i aftenposten i mai. Hvor jentene må betale med sex for å være med de kule gutta på rullings med russebussen. Ikke nok med det, men gutta legger ut bilde av sine erobringer på instagram og rangerer de.

Er dette kult?? jeg synes nemlig ikke det.

Vi damer skulle hatt det samme på dere menn som holder på sånn. At vi rett og slett rangerte dere med str på snoppen deres. Da tenker jeg pipa hadde fått en annen lyd:D

• Liker 3
Gjest Trollkarlen
Skrevet
5 minutter siden, TheK skrev:

jeg synes det faktisk er synd at det har blitt et "bruk og kast" samfunn. Jeg snakker for jentenes del jeg nå (no offence boys),

Man ser jo hvordan mennene jobber på byen, om å gjøre å få seg noe. Ligge med flest mulig jenter på kortest tid og gjerne rangere dem også.

Refererer til artikkelen i aftenposten i mai. Hvor jentene må betale med sex for å være med de kule gutta på rullings med russebussen. Ikke nok med det, men gutta legger ut bilde av sine erobringer på instagram og rangerer de.

Er dette kult?? jeg synes nemlig ikke det.

Vi damer skulle hatt det samme på dere menn som holder på sånn. At vi rett og slett rangerte dere med str på snoppen deres. Da tenker jeg pipa hadde fått en annen lyd:D

Det er jo jentene sin egen skyld det. Jenter underkaster jo seg den nærmeste kjekke gutten. Hva med å bli litt mer oppegående?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Trollkarlen skrev:

Det er jo jentene sin egen skyld det. Jenter underkaster jo seg den nærmeste kjekke gutten. Hva med å bli litt mer oppegående?

Oh so bitter. Det finnes ålreite kjekke gutter. 

Men ja, det finnes seriøse menn på Tinder, akkurat som det finnes useriøse. Akkurat som IRL. 

Anonymkode: 9fa70...540

• Liker 4
Skrevet
Et øyeblikk siden, Trollkarlen skrev:

dette er snakk om jenter i ung alder. de ser jo opp til gutta i 3 klasse. Du kan godt si at det er jentenes feil. akkurat sier foreldrene til gutta det gjelder å. men jeg synes det er sykt at det har blitt sånn. Når jeg var russ så var ikke sånne ting tema engang

• Liker 1
Skrevet

Helt til jeg fant en seriøs jente på KG var jeg på Tinder og jeg var særdeles mye seriøs.

Skrevet

Spørs hva du legger i seriøs mann, men velger å anta at du mener en som ønsker et forhold. Vel, jeg gjør det. De fleste mannlige bekjente jeg har snakket med som har brukt appen, gjør det. Det er ikke dermed sagt at de ønsker et forhold med deg, åpenbart.

• Liker 2
Skrevet

Fant min samboer på tinder. Så finnes noen seriøse menn der 

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, TheK skrev:

Nå har jeg hatt tinder-appen i flere omganger og jeg har vært på noen dates. Ingen av datene har vært veldig heldige dessverre.

Til dere som har fått noe konstruktivt ut av nettdating? Hvordan får dere det til?

Jeg føler at de fleste menn på nettet er ute etter en ons og det er det. Sånne menn får meg til å føle meg crap for å være helt ærlig.

Du har forstått poenget med Tinder? Det er ikke tradisjonell nettdating... du matcher med folk nesten utelukkende pga utseende og tinder regnes som en ONS-app. Du forventer å møte en seriøs og potensiell kjæreste der? LOL!!!

Skrevet
1 time siden, tom1986 skrev:

Du har forstått poenget med Tinder? Det er ikke tradisjonell nettdating... du matcher med folk nesten utelukkende pga utseende og tinder regnes som en ONS-app. Du forventer å møte en seriøs og potensiell kjæreste der? LOL!!!

yes i Do;) finnes jo menn der som ser etter forhold å. sånn til info;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, tom1986 skrev:

Det er mange som ikke regner med Tinder som en ONS-app. Det er mer en dating-app.

Anonymkode: 9fa70...540

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Traff min nåværende kjæreste på Tinder. "Var på" tinder bokstavelig talt i 15 min. Begynte å chatte, deretter snakke i tlf, før vi møttes etter en uke med kontakt. Etter det har vi møttes omtrent daglig :) <3 Han var ute etter noe seriøst, jeg var ikke helt sikker på hva jeg egentlig ville. Falt langflat ;) 

Anonymkode: 5327f...ed7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...