Gå til innhold

Hva foretrekker du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns du gjør noen "god i sengen"?

Anonymkode: 450ad...d6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At de vil ha sex med meg?

Anonymkode: 04945...b18

Skrevet

God til å kommunisere, det er håpløst å ha sex med noen som ikke samarbeider, hvis man har forskjellige ideer om hva man holder på med blir det rart. Man kan kommunisere ved å holde kjeft, men da må man gjøre som den andre sier.

Villig til å gjøre forskjellige ting er viktig.

Og at hun er lydig og gjør som jeg vil. 

I tillegg har du jo noen tekniske ferdigheter, for eksempel å ikke bite av meg kuken eller hopper opp og ned slik at kuken detter ut og treffer henne fort.

Jeg synes også det er en fordel om hun ikke er en dynetyv slik at hun kan få bli til morgenen etter for å vekke meg med sex, eventuelt jeg kan vekke henne hvis hun sover mer enn meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At han kommuniserer litt med meg underveis, at han konsentrer seg litt om min nytelse også og han ikke kaster meg rundt for å bytte stilling hvert andre minutt. Jeg liker å prøve forskjellige stillinger, men ikke HELE tiden. Han kan gjerne ta kontrollen og bestemme litt, men ikke hvis han skal være helt ego og bare tenke på seg selv. Viktigst av alt; at han tar hensyn hvis noe gjør vondt, f.eks. hvis penisen hans bunner meg og jeg vrir meg litt for å hindre det, da er det ikke greit hvis han vrir meg tilbake og peiser på.

Anonymkode: 78edb...a94

AnonymBruker
Skrevet

F.eks synes jeg min mann er kjempegod i sengen, men det er fordi vi har hatt svært mye sex og derfor kjenner hverandre godt og vet hva den andre vil ha. God sex handler absolutt om å kjenne hverandre, være glad i hverandre (i mine øyne får man ikke god sex med noen som ikke er glad i deg og dermed ikke bryr seg så mye) og dermed bry seg om hverandre. Det var helt grusomt første og andre gangen :fnise: , men nå er det helt fantastisk. 

Anonymkode: 2319f...10e

Gjest Vause
Skrevet

At en mann viser begjær og gjennomfører alt med lidenskap. Kommuniserer godt og hører på meg når jeg sier hva jeg liker eller greier å lese mitt ganske tydelige kroppspråk, om ikke høre på meg når jeg forteller han hva jeg liker. Med på å prøve ut nye ting. Undervurderer ikke kyssing og liker å holde øyekontakt. Og så klart at han viser at han nyter det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...