AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 En fyr har kontaktet meg jevnlig fra 2012-2016. Vi har mange felles venner og møttes og hilste på en fest en gang i 2012 hvor vi hadde en umiddelbar vennskapelig kjemi. Ellers har vi skravlet på Facebook og litt på tlf gjennom disse årene og jeg har tenkt at han har sett på meg som en morsom og god nettvenn, slik jeg har sett på han. Har forklart typen at jeg har en mannlig nettvenn og han syns bare det er hyggelig. Nå i jula satt jeg meg som forlovet på FB og har ikke hørt noe mer fra han, før snakket vi hver uke. Han har sluttet å like bildene mine. Gidder ikke kontakte han heller for jeg begynner kanskje å tro at han kan ha vært interessert i meg siden det ble stille etter jeg endret sivilstatus?? Men er det mulig å jakte en dame i 4 år, som appåtil har hatt type i 2,5 av årene? Han er kjekk og populær blandt både kvinner og menn så er ikke det at han er desperat heller. Klarer ikke enkelte menn å bare være venner men juger og faker et vennskap i årevis(!) for å få seg noe? Føler meg lurt og forbanna om dette er tilfelle her. Anonymkode: 96df2...d08
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Kanskje han har vært forelsket i deg hele tiden i disse årene og gått rundt og håpet at du skulle få øynene opp for ham også? Han ville sikkert ikke bekjenne sine følelser overfor ei som er opptatt. Og når du da forlover deg skjønner han at løpet er kjørt og at du og kjæresten satser på en fremtid sammen, derfor blir han såret og trekker seg unna. Eller høres det helt søkt ut? Anonymkode: 557ef...7cf 16
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 Dere har skravlet på FB og litt på tlf og du føler deg lurt og forbanna? Dette var vel ikke akkurat noe dypt vennskap, mer ett tidsfordriv. Han har andre kamerater som han regner som sine gode venner, og regner vel med at du har venninner. Han trenger ikke nødvendigvis ha vært veldig interessert, men har likt oppmerksomheten og bekreftelsen fra en jente, samt tenkt at det ikke skader å legge inn litt effort i tilfelle du skulle bli singel og det kunne resultere i en hookup. Det er ikke enten eller - det ene utelukker ikke det andre. Men det er klart at ettersom dere har tatt neste steg, så minsker sjansen for en fling mellom dere betraktelig. Anonymkode: 5bc64...b3d 5
Gjest Fjotteri Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 (endret) Nå har jeg mannlige venner - men altså: Du møter en singel fyr på fest med venner - som vil ha kontakt med deg og innser ikke at han er betatt/forelsket? Altså............. Det er ikke nødvendigvis sånn at han har ljuget, men han har kanskje innsett at han fikk negative følelser ovenfor at du faktisk var i et forpliktende forhold og tenkte det var greit å bryte kontakt. Det kan også være at han ikke så deg som kjærestemateriale egentlig(for ham) men på et vis var betatt likevel. Men ja, det er mildt sagt jævlig irriterende med mannfolk som later som de er venner når de egentlig bare vil ha sex. Det handler ikke om at sexønsket er irriterende, men at man faktisk bygger opp et vennskap basert på nix og nada. Gidd liksom. Om han er viktig for deg kan du jo bare spørre hva greia er? Uten å nevne forlovelsen som årsak liksom? Kan jo hende det har andre årsaker. En ny sjalu kjæreste f,eks, jeg mistet noen mannekompiser av den grunn. Foregikk ofte sånn at vi var venner, de fikk kjæreste, jeg møtte kjæresten tilfeldig - hun ble ordknapp og rar/sur, jeg ble invitert til dem(sikkert fordi mannfolka tenkte det ville roe ned dama og vi kunne bli venninner) - det hjalp ikke - less contact og traff aldri dama(og det ble jo alltid slutt etterhvert) Endret 7. juni 2016 av Fjotteri
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det mulig å jakte en dame i 4 år, som appåtil har hatt type i 2,5 av årene? Jepp! Trenger ikke føle deg forbanna av den grunn. Om han ikke har lagt an på deg, mener jeg. Han hadde vel et håp om at det skulle bli dere to. Hvorfor bli sur for det? Anonymkode: f81a5...c8f 1
Cuntzilla Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 Han håpte vel på noe mer da tenker jeg, kanskje han ikke har innsett det helt før du ble forlovet, og nå tenker han at han må holde litt avstand og komme over det. Eventuelt forsvant bare litt av spenningen nå når løpet er helt kjørt. Det er en litt spesiell dynamikk i mann/kvinne-forhold (kom igjen, du har ikke møtt noen jenter på fest en gang og endt opp med å bare chatte med dem og ringe dem etterpå?), og den spenningen kan ryke når den ene parten for eksempel blir forlovet. Jeg har alltid hatt mange guttevenner, og jeg ser jo noen av de mindre nære kompisene forsvinne litt med en gang jeg får meg kjæreste. Og tror ikke det er bare fordi de liksom kun ville i buksene mine, det er fordi dynamikken i vennskapet endres, en eller annen form for flørt eller spenning som lå der er borte. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #7 Skrevet 7. juni 2016 Takk for svar. Jeg blir vel ikke forbanna, men jeg føler det litt ekkelt. Spesielt ovenfor min forlovede, da jeg har skrevet mye med denne mannen gjennom årene. Tenk om han har trodd at jeg var interessert i han og? Kanskje han har tenkt at jeg er typen til å være utro og har smisket seg inn som en "venn" frem til sjansen bød seg? Siden dere er enige i at han kan ha vært interessert så skal jeg ikke gi mer lyd fra meg. Jeg er faktisk ikke en naiv person, men jeg har alltid hatt litt dårlig selvbilde og tenker at det ikke er mulig at noen kan være interessert i meg. Så dette føles veldig rart og jeg sliter med å tro at noen kan ha likt meg så lenge. Og jeg føler meg litt ført bak lyset, siden jeg ikke ville hatt så mye kontakt med han om jeg visste at han så på meg som noe mer når jeg har kjæreste. Anonymkode: 96df2...d08
Miklo Velka Skrevet 7. juni 2016 #8 Skrevet 7. juni 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarer ikke enkelte menn å bare være venner men juger og faker et vennskap i årevis(!) for å få seg noe? Føler meg lurt og forbanna om dette er tilfelle her. Anonymkode: 96df2...d08 Hvorfor må det på død og liv være "for å få seg noe"? Hvorfor kan han ikke ha vært oppriktig forelsket i deg, eller virker det bare for usannsynlig for deg? 9
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #9 Skrevet 7. juni 2016 17 minutter siden, Miklo Velka skrev: Hvorfor må det på død og liv være "for å få seg noe"? Hvorfor kan han ikke ha vært oppriktig forelsket i deg, eller virker det bare for usannsynlig for deg? Det betviles veldig sterkt, syns ikke han har gitt utrykk for å være forelsket. Uansett synd at han måtte la flyktige følelser ødelegge for et trivlig vennskap om det er tilfellet. Men mest sannsynlig har han bare hatt èn ting i tankene uansett. Anonymkode: 96df2...d08
Miklo Velka Skrevet 7. juni 2016 #10 Skrevet 7. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det betviles veldig sterkt, syns ikke han har gitt utrykk for å være forelsket. Uansett synd at han måtte la flyktige følelser ødelegge for et trivlig vennskap om det er tilfellet. Men mest sannsynlig har han bare hatt èn ting i tankene uansett. Anonymkode: 96df2...d08 Du har jo tilsynelatende funnet ut hva sannheten er, for deg, så da har det fint lite å si hva andre tenker og tror. 7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #11 Skrevet 8. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det betviles veldig sterkt, syns ikke han har gitt utrykk for å være forelsket. Uansett synd at han måtte la flyktige følelser ødelegge for et trivlig vennskap om det er tilfellet. Men mest sannsynlig har han bare hatt èn ting i tankene uansett. Anonymkode: 96df2...d08 Her har du svaret til hvorfor han ikke har sagt noe. Denne motbydelige holdningen du viser her er mer enn god nok grunn til å kutte deg ut, type eller ei. Anonymkode: e6f69...4f4 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #12 Skrevet 8. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det betviles veldig sterkt, syns ikke han har gitt utrykk for å være forelsket. Uansett synd at han måtte la flyktige følelser ødelegge for et trivlig vennskap om det er tilfellet. Men mest sannsynlig har han bare hatt èn ting i tankene uansett. Anonymkode: 96df2...d08 Kanskje han endelig har innsett hva slags person du er, og hvilken motbydelig holdning du har? Anonymkode: f855e...4f6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #13 Skrevet 8. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg blir vel ikke forbanna, men jeg føler det litt ekkelt. Spesielt ovenfor min forlovede, da jeg har skrevet mye med denne mannen gjennom årene. Tenk om han har trodd at jeg var interessert i han og? Kanskje han har tenkt at jeg er typen til å være utro og har smisket seg inn som en "venn" frem til sjansen bød seg? Siden dere er enige i at han kan ha vært interessert så skal jeg ikke gi mer lyd fra meg. Anonymkode: 96df2...d08 Her lager du egne sannheter som passer for deg. Er dette et så stort problem for deg så snakk med han og prøve å finne sannheten. Er du betatt av han? Sånn som du lager dette til et problem så høres du betatt ut. Anonymkode: f855e...4f6 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #14 Skrevet 8. juni 2016 Hvorfor tror damer at menn er interessert i vennskap? Anonymkode: ea814...c5d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #15 Skrevet 8. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han endelig har innsett hva slags person du er, og hvilken motbydelig holdning du har? Anonymkode: f855e...4f6 Motbydelig holdning og dårlig menneske faktisk, det tolker dere ut i fra èn setning uten å kjenne meg? Jaja. Anonymkode: 96df2...d08
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #16 Skrevet 8. juni 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det betviles veldig sterkt, syns ikke han har gitt utrykk for å være forelsket. Uansett synd at han måtte la flyktige følelser ødelegge for et trivlig vennskap om det er tilfellet. Men mest sannsynlig har han bare hatt èn ting i tankene uansett. Anonymkode: 96df2...d08 Sjenerte menn som forventer avvisning gjør alt for å IKKE gi uttrykk for å være forelsket. Gjetter på at han har hatt et lite håp, som nå er helt ute, og for å beskytte sin egne følelser, velger han nå å kutte deg ut. Er det så vanskelig å forstå? Anonymkode: 2ccd5...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #17 Skrevet 8. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjenerte menn som forventer avvisning gjør alt for å IKKE gi uttrykk for å være forelsket. Gjetter på at han har hatt et lite håp, som nå er helt ute, og for å beskytte sin egne følelser, velger han nå å kutte deg ut. Er det så vanskelig å forstå? Anonymkode: 2ccd5...eb7 Nei, men han er overhode ikke sjenert Anonymkode: 96df2...d08
Gjest 2Bhonest Skrevet 8. juni 2016 #18 Skrevet 8. juni 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han har vært forelsket i deg hele tiden i disse årene og gått rundt og håpet at du skulle få øynene opp for ham også? Han ville sikkert ikke bekjenne sine følelser overfor ei som er opptatt. Og når du da forlover deg skjønner han at løpet er kjørt og at du og kjæresten satser på en fremtid sammen, derfor blir han såret og trekker seg unna. Eller høres det helt søkt ut? Anonymkode: 557ef...7cf This! Kan ikke si det bedre selv. Og du er i hans øyne nå ei luremus og han burde vært forbannet, men det nå ikke han som har laget denne tråden på KG. Og ja, sjansen er meget stor for at han er sjenert og turte ikke spørre i frykt for å få et nei til svar...
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #19 Skrevet 8. juni 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men han er overhode ikke sjenert Anonymkode: 96df2...d08 Kan være han er det når han er forelsket. Anonymkode: 2ccd5...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #20 Skrevet 8. juni 2016 Det kan være tilfeldigheter. At han sliter med narkolepsi. Eller gjeld. Har begynt og jobbe mere eller noe. Synes det her virker ganske idiotisk. Være interessert i 4år. Så bråstopp. Han er sikkert bare opptatt med noe. Anonymkode: 0ed39...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå