AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Flere av mobilselskapene har begynt å inkludere data, sms ++ i utlandet nå..noe jeg er svært interessert i nå før sommeren. Leste også at telia (Netcom) har kommet med dette. Men vent..Hva står der med stjerne? "gjelder alle smart-abonnement utenom 1GB bestilt før 1.mars 2016??".... Betyr det virkelig at jeg ikke får det?? Kan jeg evnt si det opp og tegne på nytt? Har hatt Netcom i over et tiår nå, og synes ikke det var noen måte å behandle kundene sine på. Har sendt mail men ingen svar foreløpig. Noen som vet? Anonymkode: 7754b...679
Miklo Velka Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Som det står, så gjelder det alle SMART-abonnement, minus SMART 1GB, solgt før 1. mars 2016. Hvilket abonnement har du?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 Ja nettopp, forsto jo det, men hvorfor skal man som eksisterende smart mini kunde ikke få dette tilbudet? Da kan jeg jo si opp abonnementet og tegne samme abonnement på nytt igjen? Syns det er dumt at man ikke får samme goder når man har samme abonnement og betaler samme pris som nye kunder. Anonymkode: 7754b...679
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 Jeg har smart mini ja, tegnet det abonnement for 2 år siden. Anonymkode: 7754b...679
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har smart mini ja, tegnet det abonnement for 2 år siden. Anonymkode: 7754b...679 Ring telia, så får dere nok ordnet noe tenker jeg. Sånt tull driver alle mobilselskapene med, stort sett for å få kundene til å godta ekstra bindingstid eller noe sånt. Anonymkode: e2d52...cbd
Havtorn Skrevet 8. juni 2016 #6 Skrevet 8. juni 2016 Det har nok også noe å gjøre med at veldig mange abonnement som har blitt overført til Telia nå, både fra Tele2 og Netcom, ikke "eksisterer", så de kalles bare Smart Mini med ekstraavtale. Jeg betaler 199 kr/mnd for fri bruk av alt+6GB data, et abonnement jeg har hatt i flere år. Tror bare de er gira på å få folk til å bytte
Miklo Velka Skrevet 9. juni 2016 #7 Skrevet 9. juni 2016 Den 6/7/2016 at 22.12, AnonymBruker skrev: Ja nettopp, forsto jo det, men hvorfor skal man som eksisterende smart mini kunde ikke få dette tilbudet? Da kan jeg jo si opp abonnementet og tegne samme abonnement på nytt igjen? Syns det er dumt at man ikke får samme goder når man har samme abonnement og betaler samme pris som nye kunder. Anonymkode: 7754b...679 De har trolig gjort noen endringer på abonnementet eller vilkårene 1. mars, som gjør at de som hadde abonnementet fra før ikke kan få det, men om man endrer til det nye abonnementet så får man også inkludert Roam Like Home.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #8 Skrevet 9. juni 2016 Bare ring/ta kontakt på chatten du. Så får du endret abonnementet til ett som inkluderer Roam Like Home. Det koster 50kr mer i måneden enn det du har nå. Men da får du i tillegg 100ringeminutter til Norden og Baltikum i samme slengen (fra Norge). Anonymkode: c33d3...5b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå