Gjest Balian de Ibelin Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Bare fordi stilen er litt annerledes forandrer ikke det faktum at anime er tegneserie på lik linje med The SImpsons.
stan Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Anime er navnet på en tegnefilm sjanger opprinnelig fra Japan. Manga er navnet på tegneserie sjangeren anime har sitt utspring fra Det er jo åpenbart tegneserier / film.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 Det er faktisk noen som mener at anime ikke er det samme som tegneserie.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 Jeg må si jeg synes dette er merkelig begrepsbruk. For å bruke eksempelet fra første innlegg vil jeg si at verken anime eller Simpsons er tegneserier, det er tegnefilm/tegnefilmserie. En tegneserie er noe annet (stillestående bilder, ikke animert (med unntak av enkelte nettserier som beveger seg i grenseland mellom tegnefilm/tegneserie), ofte trykket på papir). (Anime => tegnefilm, manga => tegneserie.) Anonymkode: f64f4...5b0
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må si jeg synes dette er merkelig begrepsbruk. For å bruke eksempelet fra første innlegg vil jeg si at verken anime eller Simpsons er tegneserier, det er tegnefilm/tegnefilmserie. En tegneserie er noe annet (stillestående bilder, ikke animert (med unntak av enkelte nettserier som beveger seg i grenseland mellom tegnefilm/tegneserie), ofte trykket på papir). (Anime => tegnefilm, manga => tegneserie.) Anonymkode: f64f4...5b0 Du forstår hva jeg mener ikke gjør deg dum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå