AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Hei Har alltid slitt med vekta og hatt (for)mye å ta i. For to år siden klarte jeg å slanke meg 20kg og var nesten i mål. I fjor skadet jeg skulderen kraftig, og det ble ekstremt lite trening etter det. Nå er skulderen operert og jeg har fått beskjed om 6mnd uten fysisk aktivitet. Løping, sykling, situps, og noe bentrening er ok. Jeg har lagt på meg mye siden skulderen ble skadet og må nå ned 15-20 kg... vil løping, sykling og situps + litt styrke på ben, føre meg på rett vei igjen tror du? godt å få ut litt frustrasjon..Blir glad for alle svar :-) Anonymkode: ac51e...96d
Pringle Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Hvis du har kaloriundersudd, så vil du gå ned i vekt.
Gjest Runforit Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 Japp, som Pringle sier så er det kaloriene som avgjør vektnedgang, ikke treningen. Treningen gjør deg fastere i fisken, men du kan trene til du stuper; sitter ikke kostholdet så går du ikke ned i vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå