Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har krøller/bølgete hår, jeg har verken tid eller ork til å bruke sÅÅÅÅÅÅÅ langt tid for å rette håret! 

Derfor kom jeg frem til hårføner som kanskje kan være til hjelp. Søker erfaring med denne: 

Remington Keratin Therapy Pro hårføner AC8000

http://www.elkjop.no/product/helse-trening-og-velvare/harfoner/AC8000/remington-keratin-therapy-pro-harfoner-ac8000#tab-more-info 

Er den bra? Noe annet dere kan anbefale? 

Takk på forhånd!!!

Anonymkode: 3f13a...306

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen?

Anonymkode: 3f13a...306

Gjest uN91s
Skrevet (endret)

Denne forsterker vel krøllene ( gjør de mer definerte, minimerer frizz osv). Om jeg ikke tolket produktbeskrivelsen helt feil. 

Jeg tenkt å vaske håret én gang i uken slik at jeg bare trenger å rette håret mitt en gang i uken. Mitt hår holder seg lenger og ser ikke fett ut, så tenker at det funker. Da slipper jeg å rette håret hele tiden. Leter bare nå etter gode produkter og en ny rettetang. Heller mot en GHD rettetang i hvert fall. 

Edit: straig'n shine tilbys hos frisør. Veldig bra anti-perm og varer lenge. Du trenger bare å ta etterveksten en gang i halvåret. Dyrt da men.

Endret av uN91s
AnonymBruker
Skrevet

Du kan kjøpe deg keratin behandling på nettet. 

Anonymkode: 343f8...ca2

Gjest Vause
Skrevet

Den der har jeg faktisk. Jeg har naturlig krøller og fall i håret, men retter det så og si hver dag. De gangene jeg føner håret med hårføneren du har linket til må jeg uansett gå over med rettetangen etterpå. Om ikke kommer fallet frem allerede etter en halvtime-time. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...