AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Noen her som har erfaring med Acana tørrfor til hund? Vurderer å bytte over til dette, da hunden min ser ut til å ikke tåle Royal Canin så godt, som hun går på nå. Lurer også på om det kan være lurt å tilsette olje i acana-foret? Feks rapsolje? Anonymkode: f4d97...38e
Tabris Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Jeg fôrer med litt forskjellig, blant annet Acana. Bruker det mye som godbiter og har god erfaring med det. Sammen med f.eks litt Vom og Hundemat eller andre rene kjøttprodukter så har min hund fast og minimal avføring og har ytterst sjelden problemer med magen. Er ellers også i god form, og liker maten godt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 Ikke prøvd acana selv, men canagan og det funket vår hun veldig godt på. Np har jo rc mange forskjellige typer fór og å velge i, vet ikke hvilke du har prøvd. Men vår fungerer også veldig bra på rc sitt energifór, har faktisk bedre pels npr han går på det enn på disse kornfrie "super"fóra. Også fin og fast avføring. Anonymkode: 842fe...046
loppekasse Skrevet 6. august 2016 #4 Skrevet 6. august 2016 Acana er et bra for, og jeg kjenner flere som bruker det og som er veldig fornøyd. Selv bruker jeg Famina som jeg er veldig fornøyd med. Ville bare prøvd og sett hvordan hunden din reagerer på det. Det som fungerer bra for min hund kan fungere dårlig for din hund. Men, det er et godt for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå