Gå til innhold

Tannlegen opptatt - hjemmebleking?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er nok ikke verdens undergang, men hadde virkelig håpet om å få skinne litt ekstra. Men tannlegen måtte utsette tannblekingen min, og jeg har en event jeg skal på om 2 uker.

Så da lurer jeg på om noen kan anbefale hjemmebleking? Noe som fungerer og jeg kan få tak i innen 2 uker? 

Jeg er ihuga kaffe- og tedrikker, så jeg har klassisk "bestemorgul" farge på tenna, om dere skjønner.

Takker så meget for tips. 

Anonymkode: d5870...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt smilelab tannbleking, ikke sånn sykt resultat men de ble hvitere på meg! Jeg hadde ikke veldig misfargede tenner fra før av, men ville prøve tannbleking for noen år siden da alle bloggerene gjorde det, haha.:rodme:
Den er heller ikke så dyr og du kan få tak i den på f.eks vita hvis du vil kjøpe i butikk, eller så kan du kjøpe fra nettet.
Gjorde et kjapt søk for deg og den koster 599 på vita.no og 329 på blivakker.no :) Verdt et forsøk hvis du trenger det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Crest, og det var fantastisk! Ble strålende fornøyd før jeg var halvferdig med behandlingen. Brukte strips hver kveld i noen dager. Etter tre dager var jeg fornøyd, men tok litt ekstra for å overdrive :P

Men vet ikke om man får kjøpt det i Norge. Jeg bestilte mine på eBay, så frakta tar litt tid. Men bestiller du det på en engelsk eller Skandinavisk nettbutikk, så får du det nok ganske fort : )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte crest på amazon og ble så fornøyd. hadde skikkelig gule tenner og det er rask og synlig endring og du kan ta det gradvis over en ukes tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Crest har jeg ikke hørt om, fungerer det bedre enn smilelab? :)

Smilelab, er det disse stripsa dere mener da? Mener jeg så reklame for en stund siden at de hadde flere varianter? 

Mobilen min er ikke så samarbeidsvillig til å google ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det fungerer bedre har jeg ingen aning om, men ja jeg mener stripsene til smilelab :) De har også tannkrem og litt andre forskjellige typer tannbelkinger men de har jeg ikke prøvd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
17 timer siden, iilers skrev:

Jeg har brukt smilelab tannbleking, ikke sånn sykt resultat men de ble hvitere på meg! Jeg hadde ikke veldig misfargede tenner fra før av, men ville prøve tannbleking for noen år siden da alle bloggerene gjorde det, haha.:rodme:
Den er heller ikke så dyr og du kan få tak i den på f.eks vita hvis du vil kjøpe i butikk, eller så kan du kjøpe fra nettet.
Gjorde et kjapt søk for deg og den koster 599 på vita.no og 329 på blivakker.no :) Verdt et forsøk hvis du trenger det. 

16 timer siden, Tibbie skrev:

Jeg brukte Crest, og det var fantastisk! Ble strålende fornøyd før jeg var halvferdig med behandlingen. Brukte strips hver kveld i noen dager. Etter tre dager var jeg fornøyd, men tok litt ekstra for å overdrive :P

Men vet ikke om man får kjøpt det i Norge. Jeg bestilte mine på eBay, så frakta tar litt tid. Men bestiller du det på en engelsk eller Skandinavisk nettbutikk, så får du det nok ganske fort : )

8 timer siden, cherry blossomed. gone. skrev:

Jeg bestilte crest på amazon og ble så fornøyd. hadde skikkelig gule tenner og det er rask og synlig endring og du kan ta det gradvis over en ukes tid.

2 timer siden, iilers skrev:

Om det fungerer bedre har jeg ingen aning om, men ja jeg mener stripsene til smilelab :) De har også tannkrem og litt andre forskjellige typer tannbelkinger men de har jeg ikke prøvd. 

http://caliwhitenorge.com/collections/crest-whitestrips?gclid=CL2Vv_bpmM0CFecucgodZegNIg 

Er det en av disse dere mener??

Smilelab er litt rimeligere på pris
http://www.vita.no/merker/smile-lab?esv_medium=SEA_Search&esv_source=Google&esv_campaign=S%C3%98K-Brands-Classic-High&gclid=CObArPPomM0CFUL2cgodf0sNJA 

Nå ble jeg usikker her, crest virker jo mer seriøst og ser ut til å ha bedre virkning ved første øyekast. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Tannbleking skal visst bare inneholde 0,1 prosent hydrogenperoksid for at det skal være lov i EU (og da gjelder det oss i Norge også fordi vi har måtte innføre EU-direktivet), så jeg hadde undersøkt det før jeg kjøper noe fra utlandet. Men da funker det sikkert ikke så bra da :P

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://caliwhitenorge.com/collections/crest-whitestrips?gclid=CL2Vv_bpmM0CFecucgodZegNIg 

Er det en av disse dere mener??

Smilelab er litt rimeligere på pris
http://www.vita.no/merker/smile-lab?esv_medium=SEA_Search&esv_source=Google&esv_campaign=S%C3%98K-Brands-Classic-High&gclid=CObArPPomM0CFUL2cgodf0sNJA 

Nå ble jeg usikker her, crest virker jo mer seriøst og ser ut til å ha bedre virkning ved første øyekast. 

Ts

Ja :) Jeg tror det var den blå proffesionals jeg brukte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Evans skrev:

Tannbleking skal visst bare inneholde 0,1 prosent hydrogenperoksid for at det skal være lov i EU (og da gjelder det oss i Norge også fordi vi har måtte innføre EU-direktivet), så jeg hadde undersøkt det før jeg kjøper noe fra utlandet. Men da funker det sikkert ikke så bra da :P

Jepp. Det var i hvert fall greia med Crest den gang jeg kjøpte det. Det var ikke å finne i Norge siden det ikke nådde EU-kravene.

Mulig det har endret seg. Synes den linken TS la ut så norsk ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans
Et øyeblikk siden, Tibbie skrev:

Jepp. Det var i hvert fall greia med Crest den gang jeg kjøpte det. Det var ikke å finne i Norge siden det ikke nådde EU-kravene.

Tror de ofte oversetter sider, selv om det ikke selges fra Norge. Lett å bli lurt til å tro at det er lov da. Jeg har også lyst på å bleke tenne mine, og kunne tenkt meg å teste Crest om det var trygt og lov, men det jeg fant tyder på at det ikke er det. Riktignok tilbake til 2013 De opplyser heller ikke hvor mye hydrogenperoksid det inneholder. På siden deres som ble lagt ut her fant jeg ikke ut hva det inneholdt i det hele tatt (mulig jeg bare ikke klarte å finne det). og da blir jeg litt vel skeptisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om det, og Crest er ulovlig i norge. Smilelab og egentlig alle typer tannbleking man får kjøpt i norge inneholder ikke det middelet (i allefall ikke mye) da det kan skade tannemaljen.. Noe som er synd hvis man har tenkt å ha tennene resten av livet. Dog Crest er antakelig det mest effektive da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
45 minutter siden, Evans skrev:

21 minutter siden, Tibbie skrev:

17 minutter siden, Evans skrev:

Tror de ofte oversetter sider, selv om det ikke selges fra Norge. Lett å bli lurt til å tro at det er lov da. Jeg har også lyst på å bleke tenne mine, og kunne tenkt meg å teste Crest om det var trygt og lov, men det jeg fant tyder på at det ikke er det. Riktignok tilbake til 2013 De opplyser heller ikke hvor mye hydrogenperoksid det inneholder. På siden deres som ble lagt ut her fant jeg ikke ut hva det inneholdt i det hele tatt (mulig jeg bare ikke klarte å finne det). og da blir jeg litt vel skeptisk :P

13 minutter siden, iilers skrev:

Leste om det, og Crest er ulovlig i norge. Smilelab og egentlig alle typer tannbleking man får kjøpt i norge inneholder ikke det middelet (i allefall ikke mye) da det kan skade tannemaljen.. Noe som er synd hvis man har tenkt å ha tennene resten av livet. Dog Crest er antakelig det mest effektive da.

eeeh... Ja. Den siden lyste google translate all over når jeg studerte nermere. 

Det får heller bli smilelab da, og håpe at jeg i alle fall får en nyanse hvitere smil. 

Meen, google litt til og fant disse tre her, noen med erfaring fra disse??;
http://www.premiumwhite.no/?gclid=CJj_8Z34mM0CFasMcwodoHMJ_A 

http://www.dentway.no/?gclid=CLH0-bv4mM0CFeThcgodJyYB3Q

http://www.iwhiteinstant.com/nb/iwhite-instant-kit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tannbleking sliter på emaljen...

Anonymkode: 0a338...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.6.2016 at 0.49, AnonymBruker skrev:

Tannbleking sliter på emaljen...

Anonymkode: 0a338...90d

Det er som å si "røyking skader" :P Vi vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...