sjokoladeelskeren Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 hei :-) Mange kommer sikkert til å tanke at jeg er kjempeteit osv etter dette, men men. Det er en fyr som er helt vill etter å skype med meg, jeg synes han er en pest og en plage, men har likevel skypet med han noen ganger fordi han har betalt meg (100 kr per halvtime). Vet det kanskje ikke er veldig bra gjort men er student og trenger virkelig alle penger jeg kan få. Det er vel ikke ulovelig eller straffbart på noe som helt måte?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Ulovelig, nei. Horete, ja. Anonymkode: 3475d...5af 2
sjokoladeelskeren Skrevet 7. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ulovelig, nei. Horete, ja. Anonymkode: 3475d...5af Du vet tydeligvis ikke hva hore betyr…. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 2 minutter siden, sjokoladeelskeren skrev: Du vet tydeligvis ikke hva hore betyr…. Haha. En hore tar ikke kun betalt for selve sexen. Hørt om telefonsex blandt annet? Hvorfor skulle en mann gidde å sitte på skype å snakke vanlig med deg og betale for det? Anonymkode: 3475d...5af 1
sjokoladeelskeren Skrevet 7. juni 2016 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha. En hore tar ikke kun betalt for selve sexen. Hørt om telefonsex blandt annet? Hvorfor skulle en mann gidde å sitte på skype å snakke vanlig med deg og betale for det? Anonymkode: 3475d...5af Det kan du spør om, men det eneste vi gjør er å snakke. Sex, telefonsex eller skypesex kommer aldri til å skje, så "horete" var et veldig usakelig ordvalg.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 3 minutter siden, sjokoladeelskeren skrev: Det kan du spør om, men det eneste vi gjør er å snakke. Sex, telefonsex eller skypesex kommer aldri til å skje, så "horete" var et veldig usakelig ordvalg. Fatter ikke at han gidder å betale for sånt. Men, ulovelig er det ikke så kjør på. Anonymkode: 3475d...5af
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #7 Skrevet 7. juni 2016 Så lenge du er fornøyd med å gjøre dette selv så ser jeg ikke noe problem med det. Anonymkode: 9f285...66a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå