AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Ok, jeg har lagd hjemmelaget pizza som det blitt for mye av noen ganger så nå har vi veldig mye pizza i fryseren. Greit nok det. Problemet kommer seg bare til at jeg ikke har helt funnet system på oppvarmingen etter frysing. Er så vant til å varme pizzarester i stekepanne, men det skal jeg ikke gjøre igjen Smakte grusomt og bunnen ble så hard. Jeg lurer rett og slett om at jeg er nødt til å varme den på samme måte som jeg stekte den på før jeg frøs den? Er det noen som har noe erfaring med dette? Jeg har ikke mikrobølgeovn så det skjer jo ikke. Uff, skulle ønske jeg var flinkere til dette med matlaging Anonymkode: 1e378...330
Gjest ikkedu Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Jeg har bare pleid å varme det i ovnen, enten rett fra fryst tilstand eller latt den tine først. Funker fint det
Gjest Tom/Loki Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 Du bare bare varmer den i fryst tilstand, har gjort det mange ganger selv.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 8 minutter siden, ikkedu skrev: Jeg har bare pleid å varme det i ovnen, enten rett fra fryst tilstand eller latt den tine først. Funker fint det 3 minutter siden, Tom/Loki skrev: Du bare bare varmer den i fryst tilstand, har gjort det mange ganger selv. På samme som før frysing? Nå har jeg varmet den på 100-150 i 15-20 minutter, men vurderer å skru det opp til 220 som er det jeg brukte før frysing Sorry at jeg maser altså, men det smaker så mye bedre med hjemmelagd pizza så dette skal jeg få til! Anonymkode: 1e378...330
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 15 minutter siden, ikkedu skrev: Ja, på høy varme Takk for at du tar deg tiden til å svare! Anonymkode: 1e378...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå