Gå til innhold

Fryst hjemmelagd pizza

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg har lagd hjemmelaget pizza som det blitt for mye av noen ganger så nå har vi veldig mye pizza i fryseren. Greit nok det. Problemet kommer seg bare til at jeg ikke har helt funnet system på oppvarmingen etter frysing. Er så vant til å varme pizzarester i stekepanne, men det skal jeg ikke gjøre igjen :fnise: Smakte grusomt og bunnen ble så hard. Jeg lurer rett og slett om at jeg er nødt til å varme den på samme måte som jeg stekte den på før jeg frøs den? :PEr det noen som har noe erfaring med dette? Jeg har ikke mikrobølgeovn så det skjer jo ikke. 

Uff, skulle ønske jeg var flinkere til dette med matlaging :P

Anonymkode: 1e378...330

Gjest ikkedu
Skrevet

Jeg har bare pleid å varme det i ovnen, enten rett fra fryst tilstand eller latt den tine først. Funker fint det :) 

Gjest Tom/Loki
Skrevet

Du bare bare varmer den i fryst tilstand, har gjort det mange ganger selv.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, ikkedu skrev:

Jeg har bare pleid å varme det i ovnen, enten rett fra fryst tilstand eller latt den tine først. Funker fint det :) 

3 minutter siden, Tom/Loki skrev:

Du bare bare varmer den i fryst tilstand, har gjort det mange ganger selv.

På samme som før frysing? Nå har jeg varmet den på 100-150 i 15-20 minutter, men vurderer å skru det opp til 220 som er det jeg brukte før frysing :fnise: Sorry at jeg maser altså, men det smaker så mye bedre med hjemmelagd pizza så dette skal jeg få til! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, ikkedu skrev:

Ja, på høy varme :) 

:takke: Takk for at du tar deg tiden til å svare! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...