Gå til innhold

Fikk helt sjokk da jeg oppdaget alderen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv er jeg mann, 30 år. Jeg ser ut som en liten drittunge, egentlig.

På den lokale butikken har jeg over tid sett på ei utrolig sjarmerende dame, som jeg hele tiden har regnet for å være en del eldre enn meg. Kanskje midten av 30-åra. Hun er meget pen (la det være sagt), men samtidig er hun litt "markert" i ansiktet.

Nylig fant jeg ut at denne dama er samme årgang som meg, og attpåtil en måned yngre! Syns det var veldig snålt at denne dama jeg hadde trodd var så mye eldre, faktisk var yngre enn meg. Jeg som ser ut som en tenåringsgutt.

Damer ser vel ofte litt mer voksne ut enn menn (positivt ment), men jeg er vel i tillegg et ekstremtilfelle. Skulle virkelig ønske at jeg så en del eldre ut. Tipper denne dama trodde jeg var en vgs-elev..

Anonymkode: 56fa1...eb1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du egentlig vil med denne tråden? 

Anonymkode: c6d2a...24d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jada, du ser ut som en guttunge, er underutviklet og har lite skjeggvekst. Huff, så synd på deg. 

Anonymkode: 516d4...7f7

• Liker 3
Skrevet

En hel måned yngre enn deg? Nei, nå står ikke verden til påske!

Men du trodde altså at dama var 4-5 år eldre og nå er du sjokkert fordi hun ikke var "så mye eldre" likevel? Du er lettsjokkert for å si det sånn.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Noen ser gamle ut og noen ser unge ut. Vi er ulike der og synes ikke det er vel ikke akkurat en sjokkerende nyhet? Selv er jeg 24 og blir lett tatt for å være 16. Har ikke tall på hvor mange sjokkerte elever jeg har undervist som har trodd jeg er rundt deres alder. For ikke å snakke om alle kommentarene fra de minste barna som daglig sier at jeg ikke ser ut som en voksen. Gjør meg ingenting, håper folk fortsatt tror jeg er mye yngre om 10 år.

Anonymkode: 3b955...52a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Cathrine88 skrev:

En hel måned yngre enn deg? Nei, nå står ikke verden til påske!

Men du trodde altså at dama var 4-5 år eldre og nå er du sjokkert fordi hun ikke var "så mye eldre" likevel? Du er lettsjokkert for å si det sånn.

Og du fisker alltid etter likes med de smarte kommentarene dine. Publiserer du noengang noen innlegg som ikke er kritiske?

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Og du fisker alltid etter likes med de smarte kommentarene dine. Publiserer du noengang noen innlegg som ikke er kritiske?

Ja. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle de andre som har svart er kritiske til innlegget ditt men du går selvfølgelig rett i strupen på hun som poster med brukernavn. ER det rart at flere og flere poster som AB??

Jeg har kjempegodt inntrykk av brukeren Cathrine88 så du er nå uansett langt ute å kjøre.

Anonymkode: 420a4...769

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at du ser så ung ut som du tror? Kanskje bare noe du innbiller deg 

Anonymkode: 8de1d...a0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at du ser så ung ut som du tror? Kanskje bare noe du innbiller deg 

Anonymkode: 8de1d...a0b

Får det bekreftet hele tiden. Folk blir overrasket når jeg sier aldere min, og jeg har fått høre "du ser mye yngre ut", og jeg må vise leg på polet. Men ikke tro at jeg liker det, eller prøver å skryte av det. Skulle gitt mye for å ha sett litt mer voksen ut. Å se yngre ut enn man er gir meg dårligere selvtillit.

At jeg ser ut som en tenåring er kanskje litt drøyt, men ser nok 8-10 år yngre ut. Vanskelig å bedømme, da.

I tillegg går jeg nok og føler meg yngre enn folk også. Både i væremåte og hva man har oppnådd i livet så langt. Har nesten ingenting til felles med jevnaldrende lenger.. Bortsett fra at vi gikk på skole sammen en gang i tida.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle de andre som har svart er kritiske til innlegget ditt men du går selvfølgelig rett i strupen på hun som poster med brukernavn. ER det rart at flere og flere poster som AB??

Jeg har kjempegodt inntrykk av brukeren Cathrine88 så du er nå uansett langt ute å kjøre.

Anonymkode: 420a4...769

Vel, AB`ere kan være så mange forskjellige, men Cathrine88 har irritert meg over lengre tid med snusfornuftigheten hennes..

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, AB`ere kan være så mange forskjellige, men Cathrine88 har irritert meg over lengre tid med snusfornuftigheten hennes..

Og det problemet er du eneeier av. Det er ditt, ene og alene.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er du innvandrer(no racist)?

Anonymkode: 1d76c...aad

AnonymBruker
Skrevet

Da har jo tydeligvis du og denne dama noe felles da: Dere er begge litt vanskelige å bedømme alderen på, bare at du ser yngre ut mens hun ser (litt) eldre ut. Når det er sagt er det jammen ikke alltid lett å se forskjell på en 30-åring og en 35-åring. Det er faktisk ikke alle som eldes så forferdelig mye på de årene, og noen har sett "voksne" ut allerede fra de omtrent fylte tjue. Jeg er selv 31 (dame altså) og ser av og til andre damer på 25 som ser minst like gamle ut som meg.

Anonymkode: 0c88d...1af

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Mis(s)Understood skrev:

Og det problemet er du eneeier av. Det er ditt, ene og alene.

Vel, det er ikke noe problem. Men jeg har rett til min mening, som alle andre. Jeg er sikkert ikke alene, selv om du påstår det.

Man får tåle litt kritikk tilbake, hvis man kritiserer selv først.

Men nå er jeg ikke interessert i å diskutere person lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...