Gå til innhold

Kaitlyn Juvik ble sendt hjem fra skolen for å ha gått uten BH.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er USA. Hva forventer du?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kristine Ullebø (bloggeren) ble sendt til rektor på grunn av at hun ikke kledde seg anstendig for skolen, a la korte shorts og croptops. Eneste lignende tilfelle jeg kommer på

Anonymkode: ac90c...51a

• Liker 1
Skrevet

Latterlig med ulike regler for jenter og gutter. Jeg håper at guttene på skolen hennes stiller i skjørt, og singlet med bh under - for det er jo anstendig og derfor greit.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en rektor som gikk uten bh hele tiden, og vi fikk alle se hengpuppene. Hun ble ikke sendt hjem.

Anonymkode: d81c5...53f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

hadde det vært en mann som gikk uten t skjorte så hadde den avstemningen vært 90% nei og 10% ja.

Anonymkode: e1a63...065

• Liker 1
Skrevet

Jenter bør absolutt bruke bh på skolen. Dagens unge gutter gjør det dårlig nok på skolen fra før. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hadde det vært en mann som gikk uten t skjorte så hadde den avstemningen vært 90% nei og 10% ja.

Anonymkode: e1a63...065

Du kan ikke sammenligne en mann i bar overkropp med en kvinne i singlet uten bh under. Hadde det vært en kvinne i bar overkropp ville avstemningen også sett annerledes ut.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

2 timer siden, Vattenflaska skrev:

Det er USA. Hva forventer du?

Om jeg leter litt rundt på kvinneguiden så virker det som mange kunne ha støttet skolen.

Anonymkode: f4140...bd9

Skrevet

Betyr det jeg må ha på meg BH på skolen nå?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud det er USA.

Anonymkode: 9c757...015

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, stan skrev:

:tommelopp:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud.

AnonymBruker
Skrevet

Galskap!

Anonymkode: dd789...c8f

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, stan skrev:

Ja, men kun sportsbh. Om du har store/stive brystvorter kan du legge en bommulspad på hver brystvorte, sånn at de ikke vises igjennom generen. Ikke bh med støtte som gir puppene løft, eller innlegg som gjør at puppene ser større ut enn hva de allerede er. Selv om jeg går ut i fra at du ikke har så veldig store pupper fra før av så er det viktig at de ikke virker større enn hva de er ;)

Anonymkode: 0179b...df5

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde den allmenne KG-oppfattelse av 'Ottar-feminister' var at de går sjuskete kledd, med militærstøvler og selvsagt med hengepupper uten BH? :klo: 

Nå begynner jeg å forstå hatet. De skumle feministene er så fristende og horete kledd at de stakkars mennene blir distrahert.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Det er litt morsomt å lese kommentarene i amerikanske aviser. Mange av de går ut på at hun har store nok pupper til at de beveger seg når hun er i bevegelse. Der går grensa, pupper som svajer, det er langt over grensa for pripne amerikanere.

Endret av kat-e
  • Liker 1
Gjest Tom/Loki
Skrevet

Syns det er mye dobbelt moral i statene.

Skrevet

Ryddet for hets, samt svar til dette.

- Avalon, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...