AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Nå lyner og tordner det og regner som bare det på østlandet. Jeg er veldig redd for torden og lyn og har lyst til å dra til ett kjøpesenter i nærheten av meg for å slippe unna torden og lynet siden der er det andre lyder og ikke vinduer ol. Men jeg har hunder og de er helt som de pleier å være. De ser ikke redde ut og tar det hele med ro, men jeg kan jo aldri vite 100 prosent. Antar at hundene merker at jeg er redd nå så er det best om jeg drar til kjøpesenteret nå uten hundene selvfølgelig eller at jeg er hjemme sammen med hundene? Tenkte på hundene sin del. Jeg vil til kjøpesenteret nå men jeg er hjemme hvis det trygger hundene. Hundene betyr alt for meg. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 7ec75...80d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Pleier hundene dine å være hjemme alene av og til og ser ut som de har det bra, så skulle det ikke være noe problem å dra fra dem. Jeg er selv redd for torden, og har til tider satt meg i bilen med hunden min. Anonymkode: 2ee16...26e
Try2 Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 mange hunder reagerer heldigvis ikke på torden. Viktig da at du ikke reagerer på det, for da lærer hundene at det er farlig. Min tok det helt fint inntil han lærte av en annen hund at det var livsfarlig. Siden det har nyttårsaften vært en vanskelig tid. Lar han være på et rom uten vindu men han hører det likevel. Veldig stressende. Så du er heldig. La dem være alene ja:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå