Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Are
Skrevet

Jeg har lest mye om dette og er interessert i temaet. Det er forskjeller hvordna folk opplever disse hendelsene. Noen hevder til og med å ha vært i helvete. Jeg tror på et liv etter døden, og det hadde værtartig å høre om noen av dere harhatt ellervet om noen som har hatt slike opplevelser.

med hilsen fra

jon are

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor nær døden? Har vært bevisstløs på grunn av alkohol noen ganger. Opplevde det som ganske behagelig til jeg våknet.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

holdt på å bli påkjørt av en idiot en gang. en hest har løpt meg ned så jeg har hatt høvene noen cm fra meg. hvor nær døden opplevelser vil du ha? :P  

Skrevet

Jeg har lå i koma i 2012 pga sykdom. Er veldig vanskelig å skille mellom drøm og virkelighet i den situasjonen

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Døde nesten av blodforgiftning for 10 år siden.

Gjest Jon Are
Skrevet

Jeg er vel mere interessert i dere som har følt at dere hart forlatt kroppen, og befunnet dere et annet sted. det står mye om dette på nettet , og vært artig å diskutert litt med dere som er like interessert i det som meg.

med hilsne fra

jon are

Skrevet

Jeg var død en gang. Ingen puls og ingen pust. Eneste jeg husker er at alt var hvitt. Så våknet jeg og første reaksjon var å klemme ambulansemannen mens jeg hylgråt.

Gjest Jon Are
Skrevet
2 timer siden, Cyrus skrev:

Jeg var død en gang. Ingen puls og ingen pust. Eneste jeg husker er at alt var hvitt. Så våknet jeg og første reaksjon var å klemme ambulansemannen mens jeg hylgråt.

sier du det.. når jeg har svimt av og vært bort , har det vært helt sort og stille, men jeg var ikke død da..

med hilsen fra

jon are

Skrevet

Denne siden har mye interessant lesing rundt tema :)

Skrevet

Ja,to ganger har jeg våknet på hjerteavdelingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...