waco Skrevet 5. november 2004 #21 Del Skrevet 5. november 2004 Øh, nettopp - så hvorfor lure på HVORFOR kvinner har dette "hore/madonna" problemet, som du ganske så riktig kaller det? Det er jo dere som skaper det! Hore for et ligg, madonna til kjæreste og mor til barna. Skal ikke pisse i motvind vettu... Jeg rangerer ikke jenter etter hvor hore de er, men det er tydelig at det finnes et system som ikke jeg kjenner til. Dersom dere jenter vil føle dere som horer er dere like mye med på å lage dette horesystemet jeg ikke skjønner noe av. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest lene Skrevet 5. november 2004 #22 Del Skrevet 5. november 2004 takk for alle inn spill og tanker. Tror at jeg skal prøve og drøye det en date eller to til før jeg har sex! ( Hvist jeg klarer det) Ønsker at dette skal bli et serøst forhold. Kan han ikke vente på det er han ikke noe å samle på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 5. november 2004 #23 Del Skrevet 5. november 2004 Kan han ikke vente på det er han ikke noe å samle på. Menn er jegere og kvinner er samlere... dere sanker menn akkurat som vi sikter dere ut, er det derfor dere alltid vil være i rampelyset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 5. november 2004 #24 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg trro vårt aller største problem når det kommer til sex er at jenter føler seg som horer. Det vil aldri bli likestilling så lenge dere tenker sånn om dere selv. Aldri. Waco :o Wow, eg siterer Waco fordi eg er einig med han... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 8. november 2004 #25 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg synes man skal vente til det føles helt riktig å sex, og hver enkelt må avgjøre når de selv synes tiden er inne. Jeg har altid likt å vente noen uker, slik at jeg kan føle meg trygg på gutten og slik at vi kan bli litt kjent med hverandre. Da blir alt så mye bedre når det først skjer. Trådstarter, hvis DU følte at det var for tidlig, og hvis DU har lyst til å vente litt, så gjør du det. Følg din egen magefølelse, så går nok dette fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amona Skrevet 8. november 2004 #26 Del Skrevet 8. november 2004 Herregud, jeg skjønner virkelig ikke problemet. Har man lyst på sex og har en i nærheten som man har lyst til å gjøre det med, ja så pul i vei. Hva i all verden skal det hjelpe å vente liksom? To mennesker med fysisk tiltrekkning til hverandre, og som ikke har forpliktelser overfor andre, må da kunne knulle fra dag en om de ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 8. november 2004 #27 Del Skrevet 8. november 2004 Denne evige gnaginga! Så lenge det er to mennesker som vil så er det da ingen problem! Tviler en, så vent! Så enkelt! Gjesidig respekt kalles det! Man må vise såpass respekt at man klarer å si nei, og at man respekterer partneren dersom det blir "nei". Hvis man ikke skjønner dette kan man drite i å tenke på forhold! Og til dere kvinner som tror vi menn sier at dere er horer så fort dere ligger med noen. De eneste jeg hører si det er kvinner om kvinner! Lag deres eget stempel og skyld på andre for det dere setter på hverandre. Verdens mest utspekulerte plan! Er bare glad for at kvinner også er forskjellige, så man har sjansen til å unngå de som ser på seg selv og alle andre som horer! Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 9. november 2004 #28 Del Skrevet 9. november 2004 Selvsagt jenta som er billigst. Er det ikke nok av tråder til å bekrefte det her, at til syvende og sist er det kvinnens ansvar å gjøre OVERTYDELIG hvorvidt det er greit med sex eller ikke? Jeg kjenner flere gutter som har den holdningen at jenta er billig hvis de er pågående seksuelt sett. De deler jenter inn i to kategorier - dem de møter på byen og gjerne kan ha ONS med- og den andre gruppen; jenter de heller ber ut og gjerne kan vente litt på, som mer seriøst. Jenta billigst? Nei, den skjønte jeg ikke... (lever vi ikke i år 2004?) Hvem sier at jenta er billigst, og hvorfor er noen billige? En sånn firkantet kjedelig fyr som deler inn kvinner i båser, en for horer og en for madonnaer, ville jeg ikke hatt sex med i alle tilfelle, for han høres skikkelig krf ut... Jeg synes sex første kvelden er helt ok, hvis begge vil og er tente. Da ser man fort om man liker hverandre, i stedet for å forbrødre seg først, og så få opp spenningen igjen... (håpløst...) Eller som Eir er inne på, bli jaktet på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå