AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Kan godt være det finnes tråd om dette fra før av, men jeg lager en ny tråd i alle fall Jeg kan begynne. Beste sexopplevelse : For et par uker siden hadde jeg skikkelig bra sex med en bekjent jeg møtte på byen. Jeg hadde ikke hatt sex på nesten 4 måneder. Det er jo ikke SÅ lenge, men for meg er det lenge. Ble dumpet og var ikke interessert i å ha sex med noen. Uansett vi var kåte og jeg ble med han hjem. Så fort vi er inne i huset, så river vi av oss klærne og har vill sex overalt. På soverommet, sofaen, kjøkkenbenken, trappa osv. Jeg skriker og han brøler. Han bor heldigvis litt landlig til og få naboer. Håper ikke vi vekka de i nabohuset Etter mange runder og deilige orgasmer, så sloknet vi på sofaen. Han må være en av de beste jeg har hatt sex med. Verste sexopplevelse : Dette var å et ONS. Blir med han hjem og han kunne ikke slikke i det hele tatt. Skjønner ikke hva han holdt på å med der nede. Jeg skal suge han og han kommer i munnen min! Vi tok en pause. Så tok han meg i doggy og det tok vel noen få jokk, så kom han så fikk ingenting ut av den sexen. Anonymkode: 221ba...82a 1
Silje97 Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Vet ikke hva jeg skal si er min verste, men en av mine beste var også en som jeg fikk oppleve ganske tidlig, altså når jeg var ganske uerfaren. trenger ikke gå mer inn på hvem han var her, men i alle fall... en kveld jeg satt sammen med han så snakka vi om en av de jentene han holdt på med. vi satt i hver vår ende av sengen og snakket og det som var litt av problemet vi snakket om var at hun slet med at han var litt for stor. vi snakka om at hun sikkert ikke klarte å slappe av og sånn, men etter hvert som vi snakka mer om det snakka vi jo mer om hva vi likte og sånn og dah... så ble det ganske tydelig etter hvert at han var tent.. hehe.. han hadde jo bare boxer på så den lå jo opp til siden over låret.. husker godt den våte flekken på boxeren og hvordan den tente meg.. så satt vi sånn og snakka om sex og hva vi likte og sånn ganske lenge til vi ble skikkelig trøtte, men også sykt kåte. vi visste nok begge hvor dette bar... så når vi snakket om å leke med seg selv så utfordra jeg han til slutt.. jeg så nemlig at han hele tiden stirret på min våte truse.. så skulle jeg få lov å se på han kose seg. begge la seg lissom litt tilbake og så på hverandre så tok han av seg boxeren og den bare spratt rett ut.. jeg hadde jo sett den før, men likte jo det jeg så.. han rakk jo nesten ikke runke i det hele tatt før han kom. og han spruta så sykt mye og langt. han traff en del på foten/benet mitt og jeg kjente jeg ble helt svimmel av kjenne det. så overtalte han meg etter hvert til at nå var det hans tur til å se på.. så måtte jo jeg også vise dah... trakk av trusen og lekte med klitten lenge... så begynte jeg å fingre litt og så kom jeg også etter ganske kort tid..
ajarRun Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 Min verste seksuelle opplevelse var å ha sex i et badekar mens jeg var drita. Jeg ville egentlig ikke ha sex, jeg husker ikke hvordan jeg kom meg hjem, eller hvorfor hun var der (hun kan umulig ha vært med meg fra baren, hun var 17 tror jeg). Rommet snurret rundt meg, og det var sent, og jeg skulle vel på jobb tidlig dagen etter (før jeg ble trafikklærer), og badekaret var lite selv for meg alene, og helt jævlig for to. Tror ikke jeg kom, og mens jeg satt/lå der gledet jeg meg bare til det skulle bli ferdig. Jeg tror min beste seksuelle erfaring var når jeg hadde trekant med mine to kjærester, det å ha to jenter som var villige til å gjøre nesten hva som helst var ekstremt pirrende og jeg likte følelsen av kontroll. Etterpå dro jeg på pubben for å ta meg en pils. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 Hver uke mener jeg at jeg har den beste sexopplevelsen med typen min Noen ganger er det rolig og intenst, andre ganger er det bare vill lyst og noen ganger er det bare sykt avslappet og deilig. Verste? Var kjempefull og lå med en som var en del yngre enn meg. Jeg fant ut etter et par støt at det ikke var lurt, så jeg begynte å flire og sa jeg måtte gå. Flaut for begge. En annen gang traff jeg en meget kjekk kar, men han hadde så liten penis at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med den....stakkars fyr! Anonymkode: 72d75...a65
Gjest Tasia Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 13 minutter siden, amativeReflection skrev: Min verste seksuelle opplevelse var å ha sex i et badekar mens jeg var drita. Jeg ville egentlig ikke ha sex, jeg husker ikke hvordan jeg kom meg hjem, eller hvorfor hun var der (hun kan umulig ha vært med meg fra baren, hun var 17 tror jeg). Rommet snurret rundt meg, og det var sent, og jeg skulle vel på jobb tidlig dagen etter (før jeg ble trafikklærer), og badekaret var lite selv for meg alene, og helt jævlig for to. Tror ikke jeg kom, og mens jeg satt/lå der gledet jeg meg bare til det skulle bli ferdig. Jeg tror min beste seksuelle erfaring var når jeg hadde trekant med mine to kjærester, det å ha to jenter som var villige til å gjøre nesten hva som helst var ekstremt pirrende og jeg likte følelsen av kontroll. Etterpå dro jeg på pubben for å ta meg en pils. Så søtt
ajarRun Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, Tasia skrev: Så søtt Den verste eller den beste?
Gjest Tasia Skrevet 7. juni 2016 #7 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev: Den verste eller den beste? Den beste
WhiteSwan Skrevet 12. februar 2019 #8 Skrevet 12. februar 2019 Den verste sexen jeg har hatt var med en fyr som bare var dum, jeg hadde fortalt han flere ganger hva jeg likte og hvor jeg ønsket å bli befølt. Likevel gjorde han noe helt annet..det føltes bare ubehagelig og han forsvarte det med «ingen har klaget før» Altså, når han fingret meg føltes det ut som at han prøvde dytte fingeren for å komme ut på siden av låret mitt. Den beste sexen jeg har hatt var med en fyr som hadde tykk penis så han fylte meg, det var deilig. 1
Stag&Vixen Skrevet 15. februar 2019 #9 Skrevet 15. februar 2019 (endret) Trykket feil og får ikke slettet innlegget. Endret 15. februar 2019 av Stag&Vixen
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #10 Skrevet 15. februar 2019 Værste: Da jeg ble voldtatt. At jeg ikke ble trodd av enkelte gjorde det enda værre. Beste: Husker ikke, alle ganger jeg har hatt sex etter det så har flashbacksene fra voldtekten kommet tilbake. Anonymkode: 1002c...7e3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #11 Skrevet 15. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Værste: Da jeg ble voldtatt. At jeg ikke ble trodd av enkelte gjorde det enda værre. Beste: Husker ikke, alle ganger jeg har hatt sex etter det så har flashbacksene fra voldtekten kommet tilbake. Anonymkode: 1002c...7e3 Går du i terapi? Jeg måtte jobbe ganske heftig med traumene før jeg klarte å ha sex uten flashbacks, og selv om jeg tror at jeg kan oppleve flashbacks igjen, så hjalp det virkelig. Hadde både samtaleterapi og EMDR. EMDR var ekkelt i starten, men det ble bedre etterhvert. Jeg vil virkelig anbefale det hvis du ikke har prøvd det før. Anonymkode: cb3a3...d02
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #12 Skrevet 15. februar 2019 Verste: Første gangen jeg hadde sex. (I en alder av 24!) Han var bare ute etter en ting, jeg var bare dum. Det var vondt, jeg følte meg utnytta og fikk ingenting ut av det. Møtte han aldri igjen, og takk for det. Beste: Har tilgode å oppleve det enda.. selv om jeg har vært samboer i 11 år og har 3 barn. Tror jeg må finne meg en elsker. Anonymkode: c8fce...a34 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #13 Skrevet 15. februar 2019 Verste: Da jeg var yngre ble jeg sammen med en, han likte av å skrøyte av å ha stor penis (selv trudde jeg ikke på slike som sa det) men en dag var han skikkelig kåt så vi gikk for det, var så liten at jeg ikke kjente noe som helst og heller ingen bevegelse, vet enda ikke om den i det hele tatt var inni. Jeg ble voldtatt av han noen dager senere så vi slo opp uansett. Beste: Min nå værende kjærest. Vi hadde en fest sammen med noen venner av han på nyttår, vi var sykt kåte men hver gang vi begynte med noe så kom de å forstyrret oss, tok oss 3 forsøk før vi ilke ble forstyrret😂 Anonymkode: 440ef...339
Yuumi Skrevet 15. februar 2019 #14 Skrevet 15. februar 2019 (endret) Beste var en gang jeg var på besøk hos en jeg holdt på meg, han var kåt jeg var ikke, så han spurte om han ikke kunne ta på meg selv ved siden av meg, jeg sier bare kjør på. Mens han runker kjenner jeg at jeg blir kåtere og kåtere, så jeg setter meg oppå han og teaser han en stund før jeg tar han inni meg. Det var så deilig og begge to kom iløpet av kort tid 😂 Endret 15. februar 2019 av Emblja 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #15 Skrevet 15. februar 2019 Jeg har utrolig mange fine opplevelser. Forteller om noen. Han trente til halvmaraton, og bestod av minimalt med kroppsfett og mye muskler. Var på besøk. Danset først. Levende lys. Kyssing og beføling over hele kroppen. Fantastisk. I en stol. Lenestol. Jeg kom uten stimuli av klitoris. Glemmer det aldri. Han var like deilig hver gang. Ene gang var det opp med skjørtet, og ned med trusa. Bøyde meg over sofaen og han fant frem til klitoris bakfra. Måtte tørke gulvet etterpå. Squirt. Ene kjæresten min løftet beina mine i misjonær, og jeg squirta hver gang. Mr Sixpack på prestøya og i en bil. 😍. Første gangen jeg squirta med den gode vennen min. Tykk penis og stort hode. Fantastisk teknikk og variasjon. Egentlig alle gangene vi har sex. Han som måtte stå opp midt i natten for å kjøpe kondomer. 😍. Sov tett hele natten, og vi kom samtidig siste gangen vi hadde sex den natten. Anonymkode: 1f0fe...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #16 Skrevet 15. februar 2019 Verste; en one night stand hvor han, ifølge han var uheldig å pressa ser inn rektalt! Anonymkode: 66b4d...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå