Gå til innhold

Er det rasistisk å bare være tiltrukket av hvite mennesker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 21e8b...213

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seff ikke 😳

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, på samme måte som det er kjønnsdiskriminerende å bare være tiltrukket av damer.

• Liker 12
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt ikke. Personlig liker jeg alle slags kvinner i alle farger, bortsett fra de helt svarte. Det vil helt sikkert være dem som hyler rasisme. Men det er fordi de ikke vet hva rasisme er.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Betyr bare at du er bevisst på videre gener ved reproduksjon. :)

Anonymkode: eb766...0b8

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, på lik linje som at det ikke er rasistisk å være tiltrukket i Thailendere hvis man for eksempel er en Thailender, så er det jo ikke det. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Gothminister skrev:

Selvsagt ikke. Personlig liker jeg alle slags kvinner i alle farger, bortsett fra de helt svarte. Det vil helt sikkert være dem som hyler rasisme. Men det er fordi de ikke vet hva rasisme er.

Hvorfor liker du ikke de helt svarte? Mener du mullat,damer fra Etiopia,Brasil osv ? 

Anonymkode: a9cec...99d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor liker du ikke de helt svarte? Mener du mullat,damer fra Etiopia,Brasil osv ? 

Anonymkode: a9cec...99d

Mulatt damer er deilige. Men de helt svarte, de tenner meg ikke. Som menneske har jeg på ingen måte i mot noen, uansett farge.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bevisst? At man ikke tenner på noen har vel mer ubevisste ting å gjøre. Dersom man bevisst ikke velger mørke farger pga gentikk så er man rasist.

Skrevet (endret)

...

Endret av Version 2.0
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bevisst? At man ikke tenner på noen har vel mer med ubevisste ting å gjøre. Dersom man bevisst ikke velger mørke farger pga gentikk så er man rasist.

Gjest Jonasmann
Skrevet
1 time siden, Version 2.0 skrev:

Bevisst? At man ikke tenner på noen har vel mer ubevisste ting å gjøre. Dersom man bevisst ikke velger mørke farger pga gentikk så er man rasist.

Hvorfor? Det er bare idiotisk å drive på slik du gjør nå.

Skrevet

Ryddet for spekulasjon.

-Avalon, mod

Skrevet
Den ‎07‎.‎06‎.‎2016 at 20.52, Version 2.0 skrev:

Bevisst? At man ikke tenner på noen har vel mer med ubevisste ting å gjøre. Dersom man bevisst ikke velger mørke farger pga gentikk så er man rasist.

hvorfor det? Hadde det handlet om svarte \Mørkhudete så hadde nok pipa fått en annen lyd. Er jeg rasist fordi jeg helst vil bringe mine egne gener videre? Det har da ingenting med at jeg har noe imot andre farger. Hallo i luken! Er jeg også rasist fordi jeg fornøyd med mine blå øyne også da eller? Når dette er sagt så er det ikke avgjørende for mitt valg av partner om vi passer bra sammen. Men om jrg er rasist fordi jrg liker hvite best (som meg selv) så får det bare være. Man er jo rasist uansett hva man sier om dagen....

Skrevet
Den 7.6.2016 at 15.45, AnonymBruker skrev:

Pur ondskap, helt uakseptabelt i et moderne flerkulturelt samfunn bygget på tolerante verdier.

Gjør obs på at PST sannsynligvis har satt deg under 24/7 overvåkning nå, rasister som deg kan man ikke ta noen sjanser med.

Skrevet

Jeg er utenlandsk og foretrekker hvite. Vi er forskjellige. 

Gjest uN91s
Skrevet

Jeg har utenlandsk utseende og tenner bare på hvite. Ikke svarte eller asiatiske. Brun hud og eksotiske trekk går fint så lenge det ligger nærme slik nordmenn ser ut. 

Er selv litt brun, med brune øyne og mørkt hår. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...