Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kler dessverre bootcut best, og leter etter en jeans om har litt detaljer på baklommene fordi det fremhever rumpa mer ;) Vet dere om noen som har klaffer eller lignende? Kan også være andre detaljer, men ikke store blomster eller noe sånt ;) Jeg så bilde av en som var fin, som var brukt av noen kjendiser. Den kostet noe over 2000,- og jeg mener at den hadde to navn, men klarer ikke finne den igjen. Har forsøkt å lete, noen forslag til hva den kan hete?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Let i år 2003. 

Anonymkode: fe73b...ea7

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Let i år 2003. 

Anonymkode: fe73b...ea7

Bootcut og sleng er tilbake igjen!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte et par av merket Foxy Jeans i Canada for noen år tilbake som passer beskrivelsen din. Et annet tips er butikker som selger westernutstyr, som f.eks denne

Anonymkode: 6ed4c...d24

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte et par av merket Foxy Jeans i Canada for noen år tilbake som passer beskrivelsen din. Et annet tips er butikker som selger westernutstyr, som f.eks denne

Anonymkode: 6ed4c...d24

Takk for tips, men disse blir litt "for mye" ;)

AnonymBruker
Skrevet

Victoria Beckham sine er min favoritt! Mener de koster 3600 så er jo ganske dyre da..

Anonymkode: 28451...3ae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant en hos B-Young. Dranella eller noe heter de. De har ulike varianter av jeans, den ene er litt løs og ledig og med bootcut. 

Og til den som kommenterte med å legge på ett årstall; hva som er trendy eller ei er ikke interessant, det man LIKER er det man skal gå med. 

Anonymkode: 5dea5...606

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kler også bootcut best, og går utelukkende i det, mens jeg gir en god faen i hva som er in eller ikke. Jeg synes ikke det er noe bedre alternativ å gå i uflatterende klær som er "in" enn klær som faktisk ser fine ut på meg. 

Jeg har ikke råd til noe som allerede har detaljer på lommene, men du kan jo prøve å lage noe selv? Det er relativt enkelt å lime på noen små steiner og dilldall, eller ha på et strykemerke, f.eks. Om du googler finner du garantert masse tips. Jeg er i motsatt ende, jeg har gigantisk rumpe, og prøver å tone den ned så mye som mulig :P 

Anonymkode: 61eed...3f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...