Gå til innhold

Jump the shark!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg litt der, kvinneguidenmessig, til de som forstår uttrykket. Du vet, når en serie får lave seertall og må de gjøre noe merkelig får at folk skal gidde å se på serien. Jeg er litt der, med meg og kvinneguiden; KG er kjedelig så jeg må finne på noe merkelig for å holde interessen oppe. Er nok de siste dødskrampene før jeg tar en pause (permanent eller ikke? Hvem vet ;) )

Flere i samme båt, flere som synes KG har blitt kjedelig i det siste?

Det samme gamle:

"er 907 sexpartnere mye??",

"kan jeg gi babyen min brus?",

"er jeg stygg selv om jeg har gått ned 40 kilo?"

"jeg er så lei av svigermor"

"Hunden min har bitt 5 stk, hva skal jeg gjøre for å fortsette og beholde den?"

"Er alle menn egentlig homo?"

"Jeg skal ta abort. Er det lett?"

Sukk.. Hvis noen tråder mot formodning rører en liten nerve i meg er det utelukkende fordi jeg blir provosert. Og får høyt blodtrykk. Hvor er de gøyale trådene? De er ikke lov, de er trolling (med sutrestemme). Buhu, tenk at noen drister seg til å fargelegge kåge litt, vi som skal være så tørre og diskutere det samme år etter år. Gi meg humor, noe spennende å lese, skriv på en interessant eller underholdende måte. Plis?

Er det kjedelig her for tiden, eller er det jeg som bare rett og slett er lei av Kvinneguiden? 

(Og ja, jeg vet at jeg kommer til å irritere dritten ut av enkelte kvinneguidentilhengere som mener kvinneguiden er livet deres)

Anonymkode: 0b648...ce8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bifalles.

Anonymkode: cb1ef...eb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...