AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Jeg freaker ganske kraftig ut, vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg så faren min på arbeidsplassen min i dag, helt ut av det blå. Jeg har aldri hatt kontakt med ham, mamma stakk fra ham da jeg fortsatt var for liten til å huske noe av ham. Men jeg har sett bilder av ham, har søkt ham opp på nett og hatt en generell nysgjerrighet over hvem han er, selv om jeg har bestemt meg for at vi aldri skal prate sammen. Og nå jobber han i samme firma og samme bygg som meg. Jeg blir nødt til å se ham i gangene hver eneste uke. Dette vet jeg ikke om jeg greier??? Anonymkode: 36ff6...0f4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Sikker på at det er ham, da? Anonymkode: 6664e...f2f
Silfen Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 Da snakker du med han eller bytter jobb. Opp til deg. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 Hvorfor vil du ikke ha kontakt med han? Jeg er adoptert og min far døde før jeg fikk kontakt med han. Han var alkoholiker og voldelig, og jeg taklet det ikke da jeg var 18. Ett år etter jeg hadde snakket med han i telefonen for første gang døde han, og nå angrer jeg på at jeg ikke la en plan for å få møtt han selv om han hadde disse problemene. Anonymkode: 12eda...72c 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 Vet han hvem du er? Skjønner dette er vanskelig for deg, TS, men du har nok ikke så mange valg. Ignorer det, eller som nevnt over, snakk med ham eller bytt jobb. Anonymkode: 1a4ac...48b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #7 Skrevet 7. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at det er ham, da? Anonymkode: 6664e...f2f Helt sikker, samme navn og ligger på ham også. Anonymkode: 36ff6...0f4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #8 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Helt sikker, samme navn og ligger på ham også. Anonymkode: 36ff6...0f4 Ligner* Anonymkode: 36ff6...0f4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #9 Skrevet 7. juni 2016 3 timer siden, Silfen skrev: Da snakker du med han eller bytter jobb. Opp til deg. Skulle ønske jeg kunne byttet jobb, men jeg er bundet frem til 2018 grunnet betalt utdanning. Har vært der i 5 år og elsker jobben min. Kan ikke forestille meg å jobbe et annet sted. Ihvertfall ikke på grunn at HAN Anonymkode: 36ff6...0f4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #10 Skrevet 7. juni 2016 Har han gjort noe forferdelig uten om at han stakk fra dere? Enten må du bytte jobb eller gå en runde med deg selv. Hvis dere ikke skal ha direkte kontakt, så kan du jo klare det muligens? (Ja, jeg har en far som har gjort mye dumt, vi har kontakt.) Anonymkode: 76b59...bd8
Gjest Juami Skrevet 7. juni 2016 #11 Skrevet 7. juni 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske jeg kunne byttet jobb, men jeg er bundet frem til 2018 grunnet betalt utdanning. Har vært der i 5 år og elsker jobben min. Kan ikke forestille meg å jobbe et annet sted. Ihvertfall ikke på grunn at HAN Anonymkode: 36ff6...0f4 Da må du enten ta kontakt eller lære deg å leve med det. Jeg skjønner at det er et sjokk, jeg ville nok ha reagert på akkurat samme måte om jeg fant ut at jeg jobbet på samme plass som min far. Tenk grundig igjennom hva du vil, selv om du allerede har bestemt at du ikke vil prate med han så kan det jo hende du endrer mening nå som du først har muligheten til det. Kan jo hende han har drømt om kontakt med deg i og med at du skriver at din mor stakk fra han (uten at jeg vet grunnen til det, og skal spekulere noe mer i det selvsagt). Men har du snakket med din mor om dette?
Gjest Becky48 Skrevet 7. juni 2016 #12 Skrevet 7. juni 2016 Du får finne ut hva du vil, ha kontakt med han eller ikke. Hvis ikke så er det ikke verre enn at du bare ignorerer han. Vil du ha kontakt med han så er det jo bare å gi seg til kjenne.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #13 Skrevet 7. juni 2016 Du kjenner bare den ene siden av saken, mannen har aldrif fått muligheten til å forklare eller forsvare seg overfor de beskyldningene som rettes mot han. Tenk om han ikke ønsker kontakt med deg? Og bare vil gjøre jobben sin på jobben uten å bli dratt inn i drama fra fortiden. Anonymkode: b6006...b91
Macro Skrevet 7. juni 2016 #14 Skrevet 7. juni 2016 Bare ikke ha kontakt med han. Det dere har av kontakt holder du profesjonelt som du ville gjort med en annen ansatt du ikke er interessert i å ha et forholdt til privat.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #15 Skrevet 7. juni 2016 Hvorfor vil du ikke ha kontakt om det var moren din som stakk fra han? Var han slem? Først må du jo bli sikker på at det er han, om ikke du takler å jobbe der må du jo bare slutte, du kan jo nesten ikke forvente at han skal slutte 🙄 Anonymkode: 79d16...1ea
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #16 Skrevet 7. juni 2016 Ts her For å komme med litt forhistorie da, hvorfor jeg ikke ønsker kontakt med faren min. Han var en voldelig og manipulerende mann, og moren min greide endelig å komme seg vekk fra det destruktive forholdet de hadde sammen da jeg var ca 2,5 år gammel. Hun tok med meg og min eldre bror og dro. Min mor har siden den gang vært sykmeldt med en rekke psykiske sykdommer, bare for alt han satt henne gjennom. Han har ikke vært der for meg gjennom oppveksten, og jeg har ingen tro på at jeg noensinne kan få et fungerende forhold til det monsteret. Både jeg og mamma har det mye bedre uten ham, og slik ønsker jeg også at det skal forbli. Anonymkode: 36ff6...0f4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #17 Skrevet 7. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her For å komme med litt forhistorie da, hvorfor jeg ikke ønsker kontakt med faren min. Han var en voldelig og manipulerende mann, og moren min greide endelig å komme seg vekk fra det destruktive forholdet de hadde sammen da jeg var ca 2,5 år gammel. Hun tok med meg og min eldre bror og dro. Min mor har siden den gang vært sykmeldt med en rekke psykiske sykdommer, bare for alt han satt henne gjennom. Han har ikke vært der for meg gjennom oppveksten, og jeg har ingen tro på at jeg noensinne kan få et fungerende forhold til det monsteret. Både jeg og mamma har det mye bedre uten ham, og slik ønsker jeg også at det skal forbli. Anonymkode: 36ff6...0f4 Da later du som ingenting. Hvis det kun er i gangene du eventuelt treffer på han. Anonymkode: 76b59...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå