AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Jeg bestemte meg for å prøve en ny frisør og jeg kjenner jeg angrer. Jeg skulle ta tuppene og få det godt opp klipt(tykt hår). Jeg har hår med bølger fra naturen sin side, men innimellom glatter jeg håret, noe jeg også sa med frisøren. Det synes ikke så godt når jeg har håret naturlig, men nå som jeg har glattet det har jeg mer trappetrinn enn at det er jevnt oppklippet. Frisøren jeg var til klipte håret mitt tørt, noe jeg ikke trodde man skulle gjøre, særlig med bølgete hår? Tør ikke gå å be om en utbedring heller i tilfelle det blir verre:S Åh, skulle bare dratt til den vanlige frisøren min... Anonymkode: 58494...7e1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Glattet frisøren det før han/hun klippet? Det har ikke så mye å si om håret er tørt, men med et tykt hår blir det mye finere om man glatter det for å sjekke nettopp dette med tydelige etasjer.. du bør gå tilbake med glattet hår å be om å få myket opp klippen.. ser det rett ut da? Anonymkode: 565f1...fb0
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 Frisøren min glatter alltid håret mitt først, siden jeg har så masse fall, og da ser det alltid fint ut. Er du ikke fornøyd burde du reklamere Anonymkode: bc7d2...5c8
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glattet frisøren det før han/hun klippet? Det har ikke så mye å si om håret er tørt, men med et tykt hår blir det mye finere om man glatter det for å sjekke nettopp dette med tydelige etasjer.. du bør gå tilbake med glattet hår å be om å få myket opp klippen.. ser det rett ut da? Anonymkode: 565f1...fb0 Nei, frisøren glattet det ikke, er det som alltid har blitt gjort når jeg har klipt meg siden glattetenger ble vanlige. Før det var det våt-klipp. Men kvier meg sånn for at det skal bli verre om jeg drar tilbake for å utbedre det:S Anonymkode: 58494...7e1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, frisøren glattet det ikke, er det som alltid har blitt gjort når jeg har klipt meg siden glattetenger ble vanlige. Før det var det våt-klipp. Men kvier meg sånn for at det skal bli verre om jeg drar tilbake for å utbedre det:S Anonymkode: 58494...7e1 Frisøren skulle jo ha rettet ut håret ditt eller vasket det først?? Jeg har krøller, og har blitt klippet med tørt hår én gang. Det ble IKKE bra! Gå ned og få det ordnet. Om du selv sier at håret må rettes eller være vått, så vil det ikke bli verre. Anonymkode: 7a279...fcf
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Frisøren skulle jo ha rettet ut håret ditt eller vasket det først?? Jeg har krøller, og har blitt klippet med tørt hår én gang. Det ble IKKE bra! Gå ned og få det ordnet. Om du selv sier at håret må rettes eller være vått, så vil det ikke bli verre. Anonymkode: 7a279...fcf At håret mitt har blitt vasket er sjeldent, jeg har det som regel nyvasket når jeg kommer. Men glatte det har de alltid gjort, frem til nå. Men er det litt sent å dra i morgen for å få det rettet opp? Jeg klippet meg på fredag. Anonymkode: 58494...7e1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #7 Skrevet 7. juni 2016 Jeg har naturlig bøler/en del fall i håret, og ingen frisør har noen gang rettet ut håret mitt før klipp. En liten periode gikk jeg til en frisør som klippet håret mitt mens det var tørt, men for det meste blir det klippet nyvasket og vått. Jeg klipper meg i en anerkjent salong i Oslo. Anonymkode: 65de0...ce3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #8 Skrevet 7. juni 2016 Bølger* selvfølgelig Anonymkode: 65de0...ce3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #9 Skrevet 7. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har naturlig bøler/en del fall i håret, og ingen frisør har noen gang rettet ut håret mitt før klipp. En liten periode gikk jeg til en frisør som klippet håret mitt mens det var tørt, men for det meste blir det klippet nyvasket og vått. Jeg klipper meg i en anerkjent salong i Oslo. Anonymkode: 65de0...ce3 Har du det alltid naturlig da? Altså, at du ikke glatter det? For jeg gjør begge deler så er viktig at klippen funker både med bølger og uten bølger. Om man alltid går med de naturlige bølgene så gjør det kanskje ikke noe om det klippes tørt/u-glattet? Anonymkode: 58494...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå