AnnKristn Skrevet 2. november 2004 #1 Skrevet 2. november 2004 Jeg har en orange en med små hvite stjerner på. Laget av papir! Det er kun fordi det var en slik en mamma hengte opp når jeg var liten, og det blir ikke riktig stemning med en annen. :oops: Mannen min syns den er ur-stygg og sier at det ser ut som noe Albert og Herbert (fra den svenske komi-serien) ville ha hengt opp. Ann Kristn
aline Skrevet 2. november 2004 #2 Skrevet 2. november 2004 jeg har ingen jeg og vil gjerne finne en kjempestilig en... men har bare funnet kjedelige enda....
Arwen Skrevet 2. november 2004 #3 Skrevet 2. november 2004 Jeg har messing stjerner jeg - i gull. Sånne hadde vi nemlig ikke da jeg var liten, men jeg syens de var så fine
Gjest Madden Skrevet 3. november 2004 #4 Skrevet 3. november 2004 En i messing, og en i tre (gullfarget med bittesmå lys på)
Elbereth Skrevet 3. november 2004 #5 Skrevet 3. november 2004 Jeg har en orange en med små hvite stjerner på. Laget av papir! Det er kun fordi det var en slik en mamma hengte opp når jeg var liten, og det blir ikke riktig stemning med en annen. :oops: Sånn hadde vi også da jeg var liten Det var julestemning, det... Nå har jeg en hvit i metall, og en i rødt rispapir a la barndommens stjerne.
Furstina Skrevet 3. november 2004 #6 Skrevet 3. november 2004 Vi har ingen stjärna hemma. Jag tycker det är fint med ljus och stjärnor men vill inte ha någon själv. Jag tycker stjärnan symboliserar den kristna aspekten av julfirandet och jag är inte kristen och vill inte ha kristna symboler i mitt hem. jag har i stället gott om värmeljus/telys och vanliga stearinljus... fint fint.
Jinx Skrevet 3. november 2004 #7 Skrevet 3. november 2004 Jeg har en i messing som gir et rødlig/orange lys..
maiia Skrevet 3. november 2004 #9 Skrevet 3. november 2004 Sånn hadde vi også da jeg var liten Det var julestemning, det... Nå har jeg en hvit i metall, og en i rødt rispapir a la barndommens stjerne. En sånn husker jeg vi hadde hjemme da jeg var liten også! Nå har jeg en hvitlakkert julestjerne som er flettet sammen av kvister med mange små lyspærer inni. Vanskelig å forklare...
Elle Melle Skrevet 3. november 2004 #10 Skrevet 3. november 2004 Jeg har en slik kviststjerne i gull med små lys i. Jeg elsker slike små lys, og får ikke nok av dem. De lyser så pent opp i mørket nå om vinteren. Jeg tror jeg må kjøpe fler i år...
kitty Skrevet 3. november 2004 #11 Skrevet 3. november 2004 Vi også hadde en sånn orange papirstjerne da jeg var liten. Ingen stjerne som du får kjøpt i dag kommer opp mot den..men desverre så er det mine foreldre som har de enda og de blir mer og mer skrøpelige for hvert år. Vi har sånne metallstjerner, helt ok. alt blir i grunnen koselig når det er mørkt ute og det lyser i vinduet. syns jeg da.
Amarone Skrevet 4. november 2004 #12 Skrevet 4. november 2004 Har ingen, men skal kjøpe i år. Vil ha en lysende stjerne i vinduet som jeg kan se når jeg går hjemover i tusmørket!
Tulla2 Skrevet 6. november 2004 #13 Skrevet 6. november 2004 Vi har en i kobber - blir sånt fint kosleig litt rødt lys av den :-)
Gjest Tex Skrevet 7. november 2004 #14 Skrevet 7. november 2004 Alle mine er i messing, og den fineste har sånne stråler som går ut, den skal henge i kjøkkenvinduet
Gjest MrsL Skrevet 7. november 2004 #15 Skrevet 7. november 2004 Jeg har en slik kviststjerne i gull med små lys i. Vi også
Sita Skrevet 7. november 2004 #16 Skrevet 7. november 2004 Vi har en messing stjerne, utrolig fin når man tenner lyset i den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå