Gå til innhold

App for familiekalender

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet om en god app for familiekalender? Ønsker en app der kalenderen kan synkroniseres mellom flere telefoner, der det går an å legge inn aktiviteter både til enkeltpersoner og felles, og der appen kan sende påminnelser i forkant av hendelser. 

Noen som har noen gode erfaringer? 

Anonymkode: a1547...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har oppretta en familieadresse på gmail og har google calendar. Med litt triksing og miksing funka det ganske greit, men nå har det sklidd litt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i mange år brukt Google calendar. Der er kalender til dama og ungene koblet sammen. Det fungerer godt. 

Jeg har også brukt Samsung sin kalender på mobilen. De fungerer veldig bra sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men i google calendar går det ikke an å legge inn f.eks. to familiemedlemmer på en aktivitet, gjør det? Jeg får bare til å legge til en. Har prøvd å lage en egen kalender for fellesaktiviteter, men det går jo ikke an å ha f.eks. en for mor og far, en for mor og datter, en for far og datter osv. Det blir jo veldig tungvint. Skulle gjerne bare krysset av for de familiemedlemmene som skal være med på aktiviteten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men i google calendar går det ikke an å legge inn f.eks. to familiemedlemmer på en aktivitet, gjør det? Jeg får bare til å legge til en. Har prøvd å lage en egen kalender for fellesaktiviteter, men det går jo ikke an å ha f.eks. en for mor og far, en for mor og datter, en for far og datter osv. Det blir jo veldig tungvint. Skulle gjerne bare krysset av for de familiemedlemmene som skal være med på aktiviteten :)

Det gjør vel det?

Anonymkode: 6820e...4ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Noen som kan forklare hvordan det gjøres? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Ser at dette er en gammel tråd, men jeg er på jakt etter samme funksjon. Noen som vet om noen apper der man kan krysse av for hvilke familiemedlemmer som skal delta på aktiviteten? Vi har brukt Min familie,men nå er den nedlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser at dette er en gammel tråd, men jeg er på jakt etter samme funksjon. Noen som vet om noen apper der man kan krysse av for hvilke familiemedlemmer som skal delta på aktiviteten? Vi har brukt Min familie,men nå er den nedlagt.

Vi brukte også min familie. Stort savn! Prøver oss på Google calendar nå, men synes ikke den er like brukervennlig. 

Anonymkode: 6b18f...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...