Gå til innhold

Venninnen min ble bedratt - forlovet 1 uke etterpå!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En av mine beste venninner har vært sammen med en kar i ca 1 år. Jeg opplever han som umoden og en som vil ha i pose og sekk - ungarsliv med gutta, og kjæreste som varter han opp. Dette har min venninne tilrettelagt for hele veien. Han flyr på byen 2 ganger i uka med kompiser, prioriterer aldri en eneste frikveld på henne. 

For 2 uker siden var han på fest med jobben, og kom hjem etter nesten ett døgn. Min venninne var livredd for hva som kunne ha skjedd med han, telefonen slår han alltid av når han går ut på byen. Da han omsider kom hjem, kunne han fortelle at han hadde vært utro...

Det ble et helvete. I sånn ca 2 dager. Venninnen min var sveket og knust, og ville kaste han ut. 
Så, helgen etterpå... Sto de som forlovet på facebook..... :haar:  Jeg trodde jeg skulle dåne, kunne ikke tro det.
Ringte henne og fikk forklaringen "Ja, han angret så fryktelig... Han gråt og tryglet... Nå skal han gjøre alt for oss!!"

Jeg føler at dette er veldig vanskelig å støtte og være glad på hennes vegne for. Hun har gått gjennom så mye pga denne fyren.
Jeg vet at dette ender i katastrofe. Hva kan man gjøre som venninne? Vil ikke se på at hun går til grunne med denne drittsekken.... :tristbla:

Anonymkode: f61b6...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

varter HENNE opp, ikke han - TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eh nei.. Det ble jo riktig med HAN   :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

avogtil må folk gjør sine egne erfaringer, gode eller dårlige dessverre, jo mer du advarer henne jo mer oppsatt blir hun på å bevise at dette forholdet er bra, så du kan likegodt holde kjeft.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

er han rik? ressursterk? kan hende hun er med ham pågrunn av det. mange damer blir i dritten pågrunn av tryggheten han gir henne. t

Anonymkode: c0e49...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis at du er der for henne om/når hun innser at det ikke er et bra forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

er han rik? ressursterk? kan hende hun er med ham pågrunn av det. mange damer blir i dritten pågrunn av tryggheten han gir henne. t

Anonymkode: c0e49...455

:fart2:

Anonymkode: 20983...902

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, makkapakka skrev:

avogtil må folk gjør sine egne erfaringer, gode eller dårlige dessverre, jo mer du advarer henne jo mer oppsatt blir hun på å bevise at dette forholdet er bra, så du kan likegodt holde kjeft.  

Enig.

Anonymkode: 20983...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke alle forlovelser ender i ekteskap. Heldigvis. 

Det er ikke så mye du kan gjøre her. Som nevnt over, må folk gjøre sine egne erfaringer. Og om hun så hadde slått opp med ham, så er det lite sannsynlig at hun hadde valgt så mye bedre i neste runde. Folk ender opp i dysfunksjonelle forhold fordi de er dysfunksjonelle. Vet man ikke hvordan et forhold skal se ut, så vil man alltid velge feil. Venninnen din er blant dem.

Anonymkode: f758a...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si ha og ja, men si med det samme at du IKKE gidder å høre på klaging fra henne når det gjelder han. Hun har faktisk valgt selv å være med han OG si ja til forlovelse. Jeg gjorde dette med en venninne, og da ble det faktisk til at hun ikke ville gå med meg siden jeg ikke ville være søppelbøtta hennes. Helt greit for meg. Hun kom krypende da det ble slutt mellom dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...