Gjest The cow Skrevet 2. november 2004 #1 Skrevet 2. november 2004 Hvor aktive var dere for å finne en mann? Eller dukket han bare opp?
Gjest Madam Felle Skrevet 2. november 2004 #2 Skrevet 2. november 2004 Fantes ikke aktiv i det hele tatt, for jeg hadde det bra uten mann. Men så plutselig var han der.
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #3 Skrevet 2. november 2004 samme her Men jeg er glad jeg aktiviserte meg da jeg traff han. For nydelig er han og han vil jeg beholde
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #5 Skrevet 2. november 2004 jeg var nok klar for et forhold da jeg traff han, hadde vært singel lenge. men egentlig var jeg ute etter en annen. også var jeg litt aktiv da jeg møtte han - selv om han kanskje tok mest initiativ...det gikk delvis av seg selv, trengte ikke anstrenge meg så mye. Jeg tror at hvis man må mase og lure og be om klare signaler tilbake så er ikke mannen så veldig interessert - de pleier å være tydelige når de vil... men det er vel ingen norm her... tror det er en bra ting å ikke tenke at man måååå ha en kjæreste, da framstår man fort som litt uselvstendig.
Cata Skrevet 2. november 2004 #6 Skrevet 2. november 2004 Ikke aktiv i det hele tatt.... Møtte'n gjennom jobben og var venner lenge....og så gikk det etterhvert opp for oss at vi ikke "bare" var venner mer. Hadde det rimelig greit som singel og følte ikke det helt store savnet til hverdags (kanskje med unntak av søndagsmorgener), men jeg bytter'n ikke bort nå.
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2004 #7 Skrevet 3. november 2004 Han dukket bare opp,... på samme fest 8)
Laban Skrevet 3. november 2004 #8 Skrevet 3. november 2004 Jeg tror at hvis man må mase og lure og be om klare signaler tilbake så er ikke mannen så veldig interessert - de pleier å være tydelige når de vil... Godt sagt - veldig enig!
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #9 Skrevet 3. november 2004 Jeg var ikke aktiv for å finne en mann. Jeg hadde kjent han en liten stund (jobben), da det gikk opp for meg at jeg begynte å bli betatt -og da ble jeg aktiv for å kapre han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå