Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest The cow
Skrevet

Hvor aktive var dere for å finne en mann? Eller dukket han bare opp?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Fantes ikke aktiv i det hele tatt, for jeg hadde det bra uten mann. Men så plutselig var han der. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

samme her :) Men jeg er glad jeg aktiviserte meg da jeg traff han. For nydelig er han og han vil jeg beholde :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg var nok klar for et forhold da jeg traff han, hadde vært singel lenge. men egentlig var jeg ute etter en annen. også var jeg litt aktiv da jeg møtte han - selv om han kanskje tok mest initiativ...det gikk delvis av seg selv, trengte ikke anstrenge meg så mye. Jeg tror at hvis man må mase og lure og be om klare signaler tilbake så er ikke mannen så veldig interessert - de pleier å være tydelige når de vil...

men det er vel ingen norm her... tror det er en bra ting å ikke tenke at man måååå ha en kjæreste, da framstår man fort som litt uselvstendig.

Skrevet

Ikke aktiv i det hele tatt.... Møtte'n gjennom jobben og var venner lenge....og så gikk det etterhvert opp for oss at vi ikke "bare" var venner mer.

Hadde det rimelig greit som singel og følte ikke det helt store savnet til hverdags (kanskje med unntak av søndagsmorgener), men jeg bytter'n ikke bort nå. :hjerte:

Skrevet

Han dukket bare opp,... på samme fest 8)

Skrevet
Jeg tror at hvis man må mase og lure og be om klare signaler tilbake så er ikke mannen så veldig interessert - de pleier å være tydelige når de vil...

Godt sagt - veldig enig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var ikke aktiv for å finne en mann. Jeg hadde kjent han en liten stund (jobben), da det gikk opp for meg at jeg begynte å bli betatt -og da ble jeg aktiv for å kapre han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...