Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, så her er greia. Jeg har ei venninne jeg har hatt siden barneskolen (altså i over 20 år), og vi har alltid sagt at den dagen vi gifter oss, skal hun være min forlover, og jeg skal være hennes. Bestevenninna mi forlovet seg for ei stund siden, og skal gifte seg neste sommer dersom alt går etter planen. Nå får jeg vite at det slett ikke er sikkert at jeg blir forloveren hennes likevel. Det står liksom mellom meg og søsteren hennes. 

Jeg kan til dels forstå det at hun vil ha familien sin med i selve bryllupet, for det ikke er så lenge siden hun mistet faren sin. Og det er jo hennes valg, og jeg forstår jo at hun må gjøre det som kjennes rett for henne, og jeg forstår også at ting endrer seg i løpet av livet. Men kjenner likevel at jeg blir utrolig skuffa og faktisk veldig lei meg dersom det ikke blir meg, spesielt siden vi har hatt denne "avtalen" i minst 10 år, og jeg alltid har tenkt at hun kommer til å bli min forlover, og har egentlig aldri tenkt på noen andre. 

Vil jo ikke såre henne på noen måte, men burde jeg si hva jeg føler?

Anonymkode: f5dd3...e44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du blir dumpa og hun vil bruke søsteren istedenfor syns jeg du skal svelge den kamelen. Hadde det vært en annen venninne hun hadde valgt hadde jeg skjønt at du ble skuffa.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at ho vil bruke søstra som forlover. Er veldig vanlig her jeg kommer fra ihvertfall om man har et bra søskenforhold

Anonymkode: a1b72...0f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...