Tinibikini Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Skal snart få meg to søte grå kattunger, en gutt og en jente. Men har så dårlig fantasi på navn! Noen som har noen søte kattenavn på lur?
Gjest HappyWaffle Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Google •dyrenavn• så kommer det opp en side hvor du finner hundrevis med navn ^^
Tinibikini Skrevet 7. juni 2016 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2016 8 minutter siden, HappyWaffle skrev: Google •dyrenavn• så kommer det opp en side hvor du finner hundrevis med navn ^^ Ja har sett mye på google, men der er det ikke så lett å finne to som passer sammen
chouette Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 Tenker du menneskenavn eller klassiske kjæle/"tullenavn"?
Tinibikini Skrevet 7. juni 2016 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kiss & Tell. Anonymkode: 76a21...35f Det var søtt
Tinibikini Skrevet 7. juni 2016 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2016 1 minutt siden, toothfairy skrev: Tenker du menneskenavn eller klassiske kjæle/"tullenavn"? Søte tullenavn kanskje. Vet om en katt som heter Mofle, litt morsomt
Okapi Skrevet 7. juni 2016 #11 Skrevet 7. juni 2016 Kattene til Frøya hette forøvrig Bygul og Tregul, men det blir muligens litt snålt på moderne norsk.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #13 Skrevet 7. juni 2016 Jeg synes menneskenavn på dyr er veldig søtt. Ei jeg kjenner har en katt som heter Nils, det synes jeg var et søtt navn. Men.. Jeg ville nok funnet på navnet til katten på egen hånd. Synes det er rart bare å ta et navn fra internett. Hva vil du at katten skal hete? Anonymkode: 7194d...dbe
Tinibikini Skrevet 7. juni 2016 Forfatter #15 Skrevet 7. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Melis og Kanel Anonymkode: 4cde8...c29
Gjest Tom/Loki Skrevet 7. juni 2016 #17 Skrevet 7. juni 2016 Dina, Kiara, Nala,Bianca,Frøya. Aslan,Simba,Maximus,Pontus,Samson.
Million Skrevet 7. juni 2016 #19 Skrevet 7. juni 2016 Jeg hadde en katt en gang som het Gizmo, etter filmen om de søte dyrene som ikke tålte mat og vann etter midnatt Et sted på vestlandet der jeg tilbragte hver sommerferie i hele oppveksten, hadde de til enhver tid minst en katt som het Mitzy. Noen ganger flere :-) De var ikke så oppfinnsomme mht navn, merkelig nok, for huset var jo fullt av menneskeunger der, men likevel var det opptil flere katter som het Mitzy. De bodde på bondegård, så de hadde mange katter som hjalp til med å holde stedet fritt for mus. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå