AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Jeg aner ikke hvor varmt det blir, men vi skal til syden. Baby på 9 mnd og 3-åring. Babyen holdes i skyggen/UV-telt, og jeg vet om alt det med solstråler og uv som er den store, stygge busemannen etc. Fullstendig klar over det. Tar med faktor 50, har kjøpt La Roche Posay (???) spesialsolkrem for babyer som jeg smører minsten med ved behov (faktor 50). Vognkalesjen er 50UPF, og dekker langt ned (tar også med ekstra solskjerming, og parasoll). Men jeg tenker på bekledning, 3-åringen (såvidt 3 år, vi jobber med saken!) er ikke tørr, og jeg har med 2 badedrakter/UV-drakter. I tilfelle uhell. Kommer til å leike i vannkanten mye, og det er greit å ikke svi skuldrene etc. Men sånn ellers, bortsett fra bading (som det blir mye av), hva slags tøy er greit å ha med? For en uke i varmere strøk, hvor mye tøy trenger jeg å pakke med? Hva bør babyen ha på i vogna, bare bleie? Noen som har linker til nettbutikker med luftige sommerklær? Kan jeg la 3-åringen gå i singlet etc, hvis jeg smører med faktor 50? Anonymkode: aad3e...a7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå