vilja Skrevet 2. november 2004 #1 Skrevet 2. november 2004 PÅ min står det: Snille unger og snill mann, og normale besteforeldre! Dansematte med dataskjerm Ting ungene har laget Gartner egenskaper og forøvrig kokkeegenskaper Satina bestikk firkløveren servise herregård Gavekort på lys Vedkorg og vedbærer (Å bære ved i) Peissett Oljeovn gresstrimmer ting i smijern kasseroller i høyang-serie Gressklipper Snørydder
AnnKristn Skrevet 2. november 2004 #2 Skrevet 2. november 2004 Gode kjøkkenkniver Grill stekepanne Litersmål i stål Sengetøy Bøker Parfyme Og aller best - hjemmelagede gaver fra ungene! AnnKristn
Arkana Skrevet 2. november 2004 #3 Skrevet 2. november 2004 Nytt armbåndsur Popcornmaskin Bøker (alltid velkomment) Diverse DVD'er
Midnattsol Skrevet 2. november 2004 #4 Skrevet 2. november 2004 Store myke håndklær Stilige vannglass Kjøkkenforkle Sengetøy
~umulia~ Skrevet 3. november 2004 #5 Skrevet 3. november 2004 Ønskeliste: · Fondusett · Ildfastformer (rektangulær) · Jerngryte · Elektrisk kaffekvern · Kjeler · Titan stekepanne · Wok-panne · Sengesett (til dobbeldyne) · Pepper/salt kvern · Elektrisk popcornpopper · Muffinsformer i silikon · Avis abonoment · Medisinskap · Frokost tallerkner i serviset jeg samler på · Anne Holt: Det som aldri skjer · Hemnes nattbord i hvitt · Minette Walters: Plagede sinn · Nemi boken · Fremmedordbok · XL Hvitvins glass
Elbereth Skrevet 3. november 2004 #6 Skrevet 3. november 2004 I tilfeldig rekkefølge: - Sengesett i damask og lakener som er store nok. - Ny vannkoker - Digitalkamera - Selvlagede gaver fra ungene - Pelspledd - Bøker, cd - Matchende forkle og grytekluter - Duker til spisebordet
Grooo Skrevet 3. november 2004 #7 Skrevet 3. november 2004 Sengesett (til dobbeldyne) Den nye Janosch-boka Div. hobbybøker Duk til spisebordet Et nytt sølvsmykke Pene, gode og varme hansker Lommelykt til å ha i bilen Hageutstyr Gassgrill (ok, kanskje feil årstid uansett...) Gavekort på div. steder som selger møbler og utstyr Penger til å legge i nye møbler og gardiner Gavekort på klesbutikker Ting som søsteren min og nevøene mine har laget
Lille Bø Skrevet 3. november 2004 #8 Skrevet 3. november 2004 Jeg har bare små ønsker jeg...: Noen som tar på seg å betale regningene mine resten av livet, f.eks... Heh. :o
Mailin Skrevet 16. november 2004 #9 Skrevet 16. november 2004 3/4 Kontrabass harddisc-recorder lottokupong med vinnartal motorsykkelhanskar ny hjelm (moped) kjøkkenvekt musikk/CD film/seriar på DVD lekkert undertøy ny sofa fine lys bilete av tanteborn kunstverk av tanteborn eigne born fin ring med fin stein frå ektemann sånn julestjerne som Mamma har I tilfelle J.K.Rowling les dette: Fleire Harry Potter bøker!!!!
Ingeborg Skrevet 16. november 2004 #11 Skrevet 16. november 2004 Utstyr til smykkelaging (spesialtenger etc.) Stort syskrin i tre Bøker og CDer (alltid!) Ei veske jeg så i butikken Gavekort på aromaterapi/hudpleie Glass og servise i "Antarktis"-serien Sølvtøy i "Minne"-serien Ny klokke
Amarone Skrevet 16. november 2004 #12 Skrevet 16. november 2004 "Fellesgave med sambo"-ønsker: Østerskniv (bare en, og en skikkelig god en!) Vinkjøler Ny vinopptrekkker God vin/ portvin/ whisky Juicepresse "Til meg"-ønsker (alt jeg har kommet på hittil - det kommer nok mer...): Fint undertøy (fra sambo) Cd med Schuberts firhendige fantasi i f-moll for klaver Lübeck-marsipan Eiskonfekt Gavekort på Face-it "Ønskedrøm"-ønsker: Ny spennende jobb Masse penger Eid leilighet Full ferie i 2005, noe jeg ikke får, siden jeg bare har jobbet sommer og høst etter å ha blitt ferdig med studiene
Calla Skrevet 16. november 2004 #14 Skrevet 16. november 2004 - sengetøy - duker - undertøy - make-over i toalettmappen min (på tide å bytte ut gamle øyenskygger og annet søl jeg ikke bruker..samt en ny fin toalettmappe) - gavekort på aromaterapi.... - nytt kjøkken... - grytekluter - raclette - ny postkasse - pynteting fra galtung interiør - bøker (krim krim krim!)
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #15 Skrevet 17. november 2004 på min ønske liste står: - en tur til neglesalong for å få lengre negler -en tur til en skjønnhetssalong for fruktsyrebehandling -gavekort til BIKBOK :-) -alle slags kroppspleieprodukter, gjerne eksklusive.
Miss Marple Skrevet 17. november 2004 #16 Skrevet 17. november 2004 PÅ min står det: Gavkort på pianostemming Andreas Scholls Stabat Mater av Pergolesi (cd) Seinfield på DVD Hudkrem fra hudpleien hvor jeg går Body Lotion Kaffekopper i serviset Tid nytt deilig, sengetøy. Div. dvd'er
Vercetti Skrevet 17. november 2004 #18 Skrevet 17. november 2004 En Corvette. En sort 96 mod Corvette. Men, det blir vel sokker og slips i år også. *sukk*
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #19 Skrevet 17. november 2004 * En ny, spennende, varig og godt betalt jobb!! * Unger som trives og ikke er i trassalder * Mann som trives og ikke er i trassalder! * Gavekort til hobbybutikk * Gavekort på hudpleie * Gavekort på Ikea * En halvlang, fasongsydd tøff kåpe/jakke * En luksuriøs tynn nattkjole * Ny lekker morgenkåpe * En weekendreise til en storby * Kake- og brødformer * Oppvaskmaskin * Nytt kjøleskap
Veslejenta Skrevet 18. november 2004 #20 Skrevet 18. november 2004 Malerier, bilder Strykejern Strykebrett Brettspill Hardangerbestikk, Frida, både bestikk og serveringsutstyr Vinglass Opplevelser Popcornmaskin Sengetøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå