Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #21 Del Skrevet 2. november 2004 Samboeren får bl.a Nemi kalenderen i julegave av meg så det blir den vi kommer til å ha oppe neste år. (Lurt å kjøpe gaver man kan ha glede av selv også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 2. november 2004 #22 Del Skrevet 2. november 2004 Err ganske barnslig av meg, så her er ForeverFriends kalenderen fast inslag på kjøkkenveggen Med en rute til hvert familiemedlem for hver dag, gjør den hverdagen litt mer oversiktlig og ryddig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. november 2004 #23 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg ønsker meg Nemi-kalenderen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marina75 Skrevet 3. november 2004 #24 Del Skrevet 3. november 2004 Bruker kalenderen på mobilen også får jeg en fra internatskolen jeg har gått på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 3. november 2004 #25 Del Skrevet 3. november 2004 Foreningen til støtte for krybbedød. Har hatt den i 4 år på rad nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 3. november 2004 #26 Del Skrevet 3. november 2004 Regner med det blir turistforeningen sin, som alltid. Masse, masse flotte bilder fra fjellheiemen. Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. november 2004 Forfatter #27 Del Skrevet 3. november 2004 Kunne faktisk tenkt meg Saltenkalenderen også, men det holder med en, trenger ikke to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. november 2004 #28 Del Skrevet 3. november 2004 A-plan og mobiltelefonen holder i massevis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madammen Skrevet 3. november 2004 #29 Del Skrevet 3. november 2004 Det blir vel de to vanlige i år og, tenker jeg: en fra Stine Sofies stiftelse og en fra Natteravnene. Ellers så pleier vi alltid å få en skikkelig stygg kalender i julegave fra noen i familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2004 #30 Del Skrevet 4. november 2004 pondus, tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå