Midnattsol Skrevet 2. november 2004 #1 Del Skrevet 2. november 2004 Her går det i Nemi årskalender. Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 2. november 2004 #2 Del Skrevet 2. november 2004 Nemi her også den har fast plass på kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica Skrevet 2. november 2004 #3 Del Skrevet 2. november 2004 Fotokalender, selvfølgelig med bilder av englebarna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. november 2004 #4 Del Skrevet 2. november 2004 En med noen utrolig flotte bilder fra de greske øyer. Bildene er tatt av Georges Meris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. november 2004 #5 Del Skrevet 2. november 2004 Sannsynligvis ingen, har ikke bruk for det, Filofax'en holder lenge. Mulig jeg kjøper en med katter på, mest for bildenes skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 2. november 2004 #6 Del Skrevet 2. november 2004 Vet ikke om jeg skal kjøpe meg en kalender (har nok fra før), men dersom det skulle vært en, ville det definitivt vært Nemi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2004 #7 Del Skrevet 2. november 2004 Kalenderen på telefonen duger ett år til tenker jeg,.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. november 2004 #8 Del Skrevet 2. november 2004 Har lurt påNemi neste år, får se om det ligger noe under treet før jeg kjøper kalender. Pleier å glemme det såpass lenge at jeg får de billig i februar jeg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 2. november 2004 #9 Del Skrevet 2. november 2004 Det blir vel Trondheims-kalenderen i år og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Skrevet 2. november 2004 #10 Del Skrevet 2. november 2004 Pondus og larson's galne verden. og kanskje ei berte til å henge i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. november 2004 #11 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg tenkte på Nemi, men har mistet bestillingslappen. er den mulig å få tak i i bokhandelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yepp Skrevet 2. november 2004 #12 Del Skrevet 2. november 2004 hva er det med Nemi..er det bare forsi det er ei jente som skriver og jente som hoverperson. Det skjer jo alrdi noe i nemi. Enste som skjer er at hu og ei venninde sitter og drikker på bar..humoren mangler jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. november 2004 #13 Del Skrevet 2. november 2004 hva er det med Nemi..er det bare forsi det er ei jente som skriver og jente som hoverperson. Det skjer jo alrdi noe i nemi. Enste som skjer er at hu og ei venninde sitter og drikker på bar..humoren mangler jo. Noen syns Nemi er morsomt, noen syns Donald er morsomt. dette var dessuten utenfor tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. november 2004 #14 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg håper barna lager noe på skolen i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 2. november 2004 #15 Del Skrevet 2. november 2004 Nemi her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 2. november 2004 #16 Del Skrevet 2. november 2004 Anne Geddes kalender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma Skrevet 2. november 2004 #17 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg klarer meg med kalenderen på mobilen og bedriftskalenderen på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philosophia Skrevet 2. november 2004 #18 Del Skrevet 2. november 2004 Har ikke kalender på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 2. november 2004 #19 Del Skrevet 2. november 2004 Nemi-kalender hørtes bra ut :D hilsen en med en hund som heter nemi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 2. november 2004 #20 Del Skrevet 2. november 2004 hva er det med Nemi..er det bare forsi det er ei jente som skriver og jente som hoverperson. Det skjer jo alrdi noe i nemi. Enste som skjer er at hu og ei venninde sitter og drikker på bar..humoren mangler jo. Selv kjenner jeg meg faktisk mye igjen i Nemis væremåte. Derfor liker jeg henne veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå