Nerine_ Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Kjøpte den på aliexpress.com, noen som har erfaring med den?
Gjest uN91s Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Er det for å rette ut hår? Har selv veldig krøllete hår jeg vil bli kvitt. Så oppdater gjerne resultat om du prøver!:)
Nerine_ Skrevet 7. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2016 2 timer siden, uN91s skrev: Er det for å rette ut hår? Har selv veldig krøllete hår jeg vil bli kvitt. Så oppdater gjerne resultat om du prøver!:) Ja det skal gjøre det rett. Sier ifra om jeg tør å prøve den, må innrømme jeg er litt skeptisk
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Jeg har prøvd denne hjemme og det funker super bra! er så fornøyd. Har tidligere gjort det hos frisøren og alltid betalt over 2500 kr og nå prøvd hjemme selv med denne og resultatet blir like bra :D Anonymkode: 98623...874
Nerine_ Skrevet 8. juni 2016 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd denne hjemme og det funker super bra! er så fornøyd. Har tidligere gjort det hos frisøren og alltid betalt over 2500 kr og nå prøvd hjemme selv med denne og resultatet blir like bra :D Anonymkode: 98623...874 Så bra Da må jeg teste den!
Nerine_ Skrevet 8. juni 2016 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2016 5 timer siden, Frk.Show skrev: Link? http://www.aliexpress.com/pure-brazilian-keratin_reviews.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå