Gå til innhold

Glemt pille....

Fremhevede innlegg

Skrevet

:(

Oppdaget i morges at jeg hadde glemt pilla i går. Og er egentlig usikker på hvor "farlig" det er når jeg har tre dager igjen før jeg går over på "juksepillene" og skal ha mensen. Tok pilla som vanlig i dag, men bør vi bruke kondom i tillegg ut perioden?

Det der har gått så greit ellers at jeg helt har glemt hva man skal gjøre.....Og vi har ingen planer om pillekutt og barn riktig ennå..... :(

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Så fort du får mensen blir du jo "nullet ut", så på det stadiet her er det vel ikke så farlig...i hvertfall ikke om du venter med sexinga til etterpå....

Skrevet
Så fort du får mensen blir du jo "nullet ut"' date=' så på det stadiet her er det vel ikke så farlig...i hvertfall ikke om du venter med sexinga til etterpå....[/quote']

:oops: :oops: :oops: Det var det da....Å holde fingrene av fatet til da.... :oops: :oops: :oops:

Gjest lilletroll
Skrevet
:ler: ja det var det da...men du....jeg tror ikke at en pille så langt ut i brettet er den verste å glemme.....og hvis du fortsatte som vanlig i dag.....(du har vel tatt den glemte pillen også?)så tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for....
Gjest lilletroll
Skrevet

(men ikke kall opp barnet etter meg hvis jeg tar feil, da :ler: )

Skrevet

Spørs kva piller du går på og. Trionetta f.eks funkar fint så lenge neste pille blir tatt innen 36t. Sidan du oppdaga det om morgenen, så reknar eg med det er greit?

Og uansett, så trur eg det er minimale sjansar for å bli gravid, sidan eggløysinga er over.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Trinordiol er også ok om man tar den glemte pillen innen 36 timer...

Skrevet

Med Yasmin heter det vel at man da skal gå rett over på nytt brett hvis man glemmer en så langt uti brettet.

(Også tror jeg de bare sier at 12 timer forsinkelse er greit, men det skal jeg ikke uttale meg altfor sikkert om)

Skrevet

Jeg går på Trinordiol og oppdaget ikke at jeg hadde glemt en før morgenen etter da jeg skulle ta neste.Og da hadde vi jo allerede hatt sex kvelden før (altså den dagen jeg glemte pilla). Den pilla som jeg hadd eglemt kastet jeg og fortsatte som vanlig. Så får vi bare krysse fingrene og håpe at det har gått bra....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...