AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Del Skrevet 7. juni 2016 Har du opplevd å bli satt i skyggen av noen andre? Enten ved at noen tar æren for ditt verk, eller ved at det er et åpenbart ensidig fokus når det kommer til ros og positiv omtale. Altså at din innsats ikke/sjelden nevnes, og at andre blir dratt frem i lyset nesten uansett, for veldig lite eller når din innsats har vært tilsvarende stor eller større. Anonymkode: ec419...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jus sanguinis Skrevet 7. juni 2016 #2 Del Skrevet 7. juni 2016 Ja, og det dreier seg om mine onkelbarn, hvor jeg bevisst setter meg selv i en underlegen posisjon. Jeg mener jeg ikke skal være en konkurrent til barnets forståelse av sitt opphav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #3 Del Skrevet 7. juni 2016 20 timer siden, Jus sanguinis skrev: Ja, og det dreier seg om mine onkelbarn, hvor jeg bevisst setter meg selv i en underlegen posisjon. Jeg mener jeg ikke skal være en konkurrent til barnets forståelse av sitt opphav. Er de av utenlandsk opphav? Stor aldersforskjell? Anonymkode: ec419...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå