Gjest Vause Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Noen her som har tatovering under beltestedet som kan dele sin erfaring når det kommer til smerter? Er ganske relevant hvorvidt du har høy eller lav smerteterskel. Jeg vet det ikke kjennes likt ut for alle men kunne vært greit å fått en pekepinn. Vurderer sterkt et kort sitat rett over der håret starter å gro, men er mildt sagt livredd for hvor vondt det kommer til å gjøre og er redd jeg ikke klarer å fullføre det. Det blir uansett en mindre tatovering uten skyggelegging eller fylling, kun linjer, det er iallefall det som så langt er planen. Jeg har flere tatoveringer fra før så er kjent med ubehaget, men når det kommer til dette området på kroppen er jeg livredd. Har blant annet tatoveringer på områder som mange beskriver som smertefullt (biceps, føttene, skulder). Dette tålte jeg fint og jeg har aldri måtte avslutte eller tatt lengre pauser. Har hverken lav eller høy smerteterskel, en mellomting.
Haugenjenta Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Jeg har ikke under beltestedet selv, og nå spørs det kanskje litt hvor du tenker, men innbiller meg at det kan være på nivå med underarm/innersiden av leggen. Kan ikke innbille meg at det kan være verre enn fotrista for eks, for det er grusomt! Håper du får svar fra noen som har
Gjest Vause Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 4 timer siden, Haugenjenta skrev: Jeg har ikke under beltestedet selv, og nå spørs det kanskje litt hvor du tenker, men innbiller meg at det kan være på nivå med underarm/innersiden av leggen. Kan ikke innbille meg at det kan være verre enn fotrista for eks, for det er grusomt! Håper du får svar fra noen som har Det er mulig, jeg har på underarmen så kan relatere til den type smerte. Det var ganske uutholdelig opp mot albuegropen, for å si det sånn, men det gikk. Tvilsomt at det er verre enn risten på foten men der tatoverer man over en del små bein mens under beltestedet er det på relativt tynn hud for det meste. Jeg vet nok ikke før jeg prøver men har aldri hørt erfaringer fra folk som har tatovering der, så håper noen som har det snart svarer her.
Haugenjenta Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 7 timer siden, Badass skrev: Det er mulig, jeg har på underarmen så kan relatere til den type smerte. Det var ganske uutholdelig opp mot albuegropen, for å si det sånn, men det gikk. Tvilsomt at det er verre enn risten på foten men der tatoverer man over en del små bein mens under beltestedet er det på relativt tynn hud for det meste. Jeg vet nok ikke før jeg prøver men har aldri hørt erfaringer fra folk som har tatovering der, så håper noen som har det snart svarer her. Jeg har armer, rygg, legger/føtter Smerte er jo veldig individuelt. Jeg syns albuen på utsiden (bein) var verre enn gropa. Fotrista er grusom, been there, done that. Og jeg er ikke ferdig med noen av de heller Jeg vil tro det er fullt overlevbart, men spørs jo litt hvor under beltestedet du skal ha den. Bikinilinja kan nok for eks. være vondt p.g.a. tynn hud der, men venusberget tror jeg er en mellomting av yttersiden legg og yttersiden underarm, og ikke så ille å tatovere. Nå blir det veldig synsing ut i fra hva jeg har fra før, men.. Håper det er bedre enn ingenting inntil noen som har der svarer
Gjest Vause Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 1 minutt siden, Haugenjenta skrev: Jeg har armer, rygg, legger/føtter Smerte er jo veldig individuelt. Jeg syns albuen på utsiden (bein) var verre enn gropa. Fotrista er grusom, been there, done that. Og jeg er ikke ferdig med noen av de heller Jeg vil tro det er fullt overlevbart, men spørs jo litt hvor under beltestedet du skal ha den. Bikinilinja kan nok for eks. være vondt p.g.a. tynn hud der, men venusberget tror jeg er en mellomting av yttersiden legg og yttersiden underarm, og ikke så ille å tatovere. Nå blir det veldig synsing ut i fra hva jeg har fra før, men.. Håper det er bedre enn ingenting inntil noen som har der svarer Lekkert! Jepp, uten tvil individuelt. Jeg foretrekker tatovering over bein fremfor tynn hud, virker som om du foretrekker det motsatte. Syns det er lettere å holde ut når det er over bein fremfor tynn hud, det er direkte vondt når det er på tynn hud. Over bein syns jeg bare det er veldig ubehagelig. Bikinilinjen... Tør ikke tenke på det engang. Synsing hjelper forsåvidt også, kanskje jeg greier å tøffe meg opp litt til å bare få meg en avtale og kjøre på. Får se hva jeg finner ut etterhvert!
Haugenjenta Skrevet 8. juni 2016 #6 Skrevet 8. juni 2016 12 timer siden, Badass skrev: Lekkert! Jepp, uten tvil individuelt. Jeg foretrekker tatovering over bein fremfor tynn hud, virker som om du foretrekker det motsatte. Syns det er lettere å holde ut når det er over bein fremfor tynn hud, det er direkte vondt når det er på tynn hud. Over bein syns jeg bare det er veldig ubehagelig. Bikinilinjen... Tør ikke tenke på det engang. Synsing hjelper forsåvidt også, kanskje jeg greier å tøffe meg opp litt til å bare få meg en avtale og kjøre på. Får se hva jeg finner ut etterhvert! Jeg tror det kommer litt an på plassen i grunn Man har jo litt mer kjøtt på albuen enn fotrista (jeg har i hvert fall), og hvis jeg må velge hadde jeg valgt albuen Letteste er å bare hoppe ut i det. Jeg hadde pause i lang tid - nærmere tre år - før jeg startet opp i høst igjen. Og nå kjører jeg bare på. Lykke til, spent på å høre hvordan det går!
Sissan1 Skrevet 8. juni 2016 #7 Skrevet 8. juni 2016 Jeg har på tynn hud, på undersiden av håndleddet. Var verre med ankelen syns jeg - så for meg er nært bein verre enn tynn hud. Har også på magen litt høyere opp enn du tenker på, men samme type hud all den tid du ikke skal ned i slimhinner. Ville heller tatt en helmagetattis enn å ta mer ankeltatovering.
Emelisse Skrevet 8. juni 2016 #8 Skrevet 8. juni 2016 Tatovøren min ymtet frempå om at mange synes det var vondere å bli tatovert over indre organer som nyrer og lunger. Jeg må si meg enig - kun i konkurranse med bak albuen. "Under beltestedet" tilsier vel uansett at tatoveringen ikke er særlig stor.
Minya Skrevet 13. juni 2016 #9 Skrevet 13. juni 2016 Jeg har en liten tatovering mellom hoftekammen og skrittet. Relativt høy smerteterskel (tatovering på ryggen kilte bare liksom..), men jeg kjente godt at den stakk. Stakk mer nærmest hoftekammen hvor huden ligger tynnest over beinet.
Gjest Vause Skrevet 13. juni 2016 #10 Skrevet 13. juni 2016 Den 8.6.2016 at 12.55, Haugenjenta skrev: Jeg tror det kommer litt an på plassen i grunn Man har jo litt mer kjøtt på albuen enn fotrista (jeg har i hvert fall), og hvis jeg må velge hadde jeg valgt albuen Letteste er å bare hoppe ut i det. Jeg hadde pause i lang tid - nærmere tre år - før jeg startet opp i høst igjen. Og nå kjører jeg bare på. Lykke til, spent på å høre hvordan det går! Ender nok med at jeg bare hopper i det! Det blir dog ikke med det første ettersom jeg holder på med en annen for øyeblikket. Jeg har forresten glemt å utelukke en nevneverdig detalj, nemlig at jeg er ekstra kilen rett under beltestedet! Drar jeg fingeren sakte over området hvor jeg kunne tenke meg en tatovering rykker det til i hele "regionen". Ikke på den gode måten altså, det er fordømt ubehagelig. Spørs hvordan jeg da hadde reagert på en tatovering! Blir etterhvert spennende å se.... En vakker dag føler jeg meg nok impulsiv nok til å booke meg en avtale. Skal oppdatere her den dagen jeg velger å gjøre det! Den 8.6.2016 at 13.00, Sissan1 skrev: Jeg har på tynn hud, på undersiden av håndleddet. Var verre med ankelen syns jeg - så for meg er nært bein verre enn tynn hud. Har også på magen litt høyere opp enn du tenker på, men samme type hud all den tid du ikke skal ned i slimhinner. Ville heller tatt en helmagetattis enn å ta mer ankeltatovering. Hvordan var det på undersiden av håndleddet? Jeg tør ikke tatovere der rett og slett på grunn av den tynne huden! Den 8.6.2016 at 20.46, Emelisse skrev: Tatovøren min ymtet frempå om at mange synes det var vondere å bli tatovert over indre organer som nyrer og lunger. Jeg må si meg enig - kun i konkurranse med bak albuen. "Under beltestedet" tilsier vel uansett at tatoveringen ikke er særlig stor. Nei, tatoveringen blir nok liten. Blir ikke skyggelegging og slike ting, muligens bare et enkelt motiv eller skrift. Er litt frem og tilbake med hva jeg ønsker å tatovere der. 6 minutter siden, Minya skrev: Jeg har en liten tatovering mellom hoftekammen og skrittet. Relativt høy smerteterskel (tatovering på ryggen kilte bare liksom..), men jeg kjente godt at den stakk. Stakk mer nærmest hoftekammen hvor huden ligger tynnest over beinet. Takk for svar! Er du kilen på dette området også, merket du i så tilfelle noe til det eller stakk det bare?
Katten.2.0 Skrevet 13. juni 2016 #11 Skrevet 13. juni 2016 Nederst på håndleddet, solar plexus, nederst på ribbeina og inn mot armhulen er noe av det jævligste jeg har vært borti. Men så tåler jeg visstnok tatoverings-smerte meget dårlig! Gi meg en ny omgang med kjøttetende bakterier over to dager i ett med tatovering på nevnte områder ANY DAY! Hold oss oppdatert på hvordan det føles, da jeg alltid har hatt lyst å tatovere to øyne på siden av hodet! Får ikke lov av kjæresten, da...
Gjest Vause Skrevet 13. juni 2016 #12 Skrevet 13. juni 2016 8 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Nederst på håndleddet, solar plexus, nederst på ribbeina og inn mot armhulen er noe av det jævligste jeg har vært borti. Men så tåler jeg visstnok tatoverings-smerte meget dårlig! Gi meg en ny omgang med kjøttetende bakterier over to dager i ett med tatovering på nevnte områder ANY DAY! Hold oss oppdatert på hvordan det føles, da jeg alltid har hatt lyst å tatovere to øyne på siden av hodet! Får ikke lov av kjæresten, da... Jeg unngår å tatovere armhulen som pesten. Det ser ut til at jeg kanskje må det om jeg velger å kjøre full sleeve style, altså dekke hele armen, men den jævla armhulen hindrer meg i det. Jeg har tatovering rundt 1 cm fra der hvor armhulen er dypest, og jeg trodde jeg skulle begynne å grine. Men det gjorde jeg ikke altså, jeg er litt tøff av meg. Hvor gjorde det minst vondt for deg? Tror forøvrig at øyner på det andre hodet ditt vil være vesentlig mer smertefullt enn tatovering under beltestedet! Kanskje det kan sammenlignes med at jeg tatoverer "klitorishetten"? Ikke faen altså.... Måtte krysse beina nå. Jeg forstår hvorfor du ikke får lov til det...
Katten.2.0 Skrevet 14. juni 2016 #13 Skrevet 14. juni 2016 Alt som gikk over brystmuskulaturen var fantastisk i forhold (skal være sagt at jeg var bakfull som faen og knapt hadde sovet. That was schtupid). Kunne sikkert sovnet mens han holdt på der. Armhulen er paaain. Min stopper kanskje tre cm fra det dypeste, og jeg gruer meg som faen til å gjøre ferdig chest piecen. Neste gang vil fokus være på solar plexus og nederst på ribbeina. Valium, anyone? Iflg tatovøren min er det ikke så vondt å tatovere på penis. Skeptisk.
Gjest Vause Skrevet 14. juni 2016 #14 Skrevet 14. juni 2016 4 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Alt som gikk over brystmuskulaturen var fantastisk i forhold (skal være sagt at jeg var bakfull som faen og knapt hadde sovet. That was schtupid). Kunne sikkert sovnet mens han holdt på der. Armhulen er paaain. Min stopper kanskje tre cm fra det dypeste, og jeg gruer meg som faen til å gjøre ferdig chest piecen. Neste gang vil fokus være på solar plexus og nederst på ribbeina. Valium, anyone? Iflg tatovøren min er det ikke så vondt å tatovere på penis. Skeptisk. Jeg har hørt at mange menn syns det er utrolig ondt over brystmuskulaturen. Kanskje ikke smerteterskelen din når det kommer til tatovering er så lav likevel. Selv gruer jeg meg allerede til neste session på armen (som er om noen få dager), men tenker sikkert tusen ganger underveis at smerten er soleklart verdt det. Spør han om han har tatovering der selv. Han må i så tilfelle være en seig jævel om han mener det ikke gjør vondt...?
Katten.2.0 Skrevet 14. juni 2016 #15 Skrevet 14. juni 2016 Kragebeinet var selvfølgelig litt pain, men alt fra kragebeinet og ned til brystvortene var null stress. Det har han faktisk! :D Hva har du tatovert på armen, og lykke til med neste session! Min neste er nå snart-ish. En eller annen gang de kommende 40 dagene, jeg husker aldri.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #16 Skrevet 14. juni 2016 Jeg har på begge håndleddene, null stress. Innsiden av overarmene, null stress. En satans diger tramp stamp, den var ikke noe særlig (satt i 4 timer fremoverlent på et bord), men det verste var ankelen! Måtte farge den opp igjen noen år senere, det var like ille.... Anonymkode: 59239...006
Carl Kuhn Skrevet 14. juni 2016 #17 Skrevet 14. juni 2016 Tatoverte kukken med for noen år siden, gjorde jævlig vondt. Grein i noen timer etterpå men var verdt det.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #18 Skrevet 14. juni 2016 Jeg tatoverte "naboen min er en dritt", den var litt under beltestedet, men helt innafor buksa. Anonymkode: e8e92...99f 1
Gjest Vause Skrevet 14. juni 2016 #20 Skrevet 14. juni 2016 20 timer siden, Katten.2.0 skrev: Kragebeinet var selvfølgelig litt pain, men alt fra kragebeinet og ned til brystvortene var null stress. Det har han faktisk! :D Hva har du tatovert på armen, og lykke til med neste session! Min neste er nå snart-ish. En eller annen gang de kommende 40 dagene, jeg husker aldri. Ikke verst. Jeg vil ikke detaljere hva jeg har tatovert, men har et par store motiv på høyre armen. Vet fortsatt ikke om det skal bli full sleeve eller om jeg bare skal ha en haug forskjellige motiv. Takk! Gleder meg som en liten unge. Hva med deg? 1 time siden, Carl Kuhn skrev: Tatoverte kukken med for noen år siden, gjorde jævlig vondt. Grein i noen timer etterpå men var verdt det. Av ren nysgjerrighet, hva tatoverte du? 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har på begge håndleddene, null stress. Innsiden av overarmene, null stress. En satans diger tramp stamp, den var ikke noe særlig (satt i 4 timer fremoverlent på et bord), men det verste var ankelen! Måtte farge den opp igjen noen år senere, det var like ille.... Anonymkode: 59239...006 Etter innleggene i denne tråden å dømme tror jeg ikke at jeg kommer til å tatovere ankelen med det første iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå