AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Hei Vi har "kjent" hverandre nå i 7-8 måneder. I begynnelsen snakket vi, drakk vin, spiste pizza sammen, delte is sammen og han tok en del initativ til å ta en matbit og dra på utested. Jeg var litt tilbakeholden, siden jeg ikke ville gå for fort fram og var usikker. Derfor har jeg alltid takket nei. Han har gitt opp ved å spørre meg om å ta matbit osv. Jeg har møtt kompisene hans 1 gang og det var på en fest han inviterte meg på. Han har prøvd å be meg ut en del på fester, men har alltid takket nei. Jeg prøver å roe ned alkoholinntaket mitt og foretrekker å være hjemme og lese en bok. Bare slappe av. Han pleier å kalle meg med kallenavn og låne meg klærne hans. Jeg føler at han er sterk påvirket av meg. Han pleier å spørre meg om hva jeg synes om det og det. Vi har møttes i helligdager, som nyåret, 17.mai osv. Han har alltid vært nysgjerrig på meg. Spurt meg diverse spørsmåler om hva jeg studerer, hvilket utesteder pleier jeg å dra på osv.. Vi hadde ikke sex før et par mnd. Begge har alltid tatt gjensidig initativet. Når jeg ikke har tatt kontakt med han på 1 uke eller mindre enn det, så pleier han å ta kontakt. Han pleier å legge merke til om det er noe jeg har forandret meg utseendemessig osv. pleier å kommentere positivt. Vi har det ellers det morsomt og snakker en del. Vi har ikke så stort behov for sex. Men ender alltid opp med sex, siden vi begge er kåtegriser. Utenom det pleier vi ellers å ligge tett inntil hverandre, høre på musikk, prate og ellers bare sovne litt. Ellers så føler jeg sterkt at han er forelsket, men er sykt redd for at det egentlig er det motsatte. Jeg kunne ha skrevet mer, men redd for å bli avslørt... hehe Tror dere han er forelsket i meg? Hilsen en som er redd for å få en avvisning.. Anonymkode: 8d947...eff
annebanane Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Det høres ut som han er vill etter deg, imens du ikke er interessert og holder stakkaren på gress slik du avviser ham. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Jupp han er det. Men forsett med det du gjør og gi litt mer av deg selv. Anonymkode: ef3c9...7e7
Inwe Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 Tenker det er på tide å slutte å spille nå. Si ja til alt du vil være med på. At han ikke har gitt opp etter mye avvisninger er et godt tegn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå