Gå til innhold

KG-damenes tråd om kvalitetsdamer på KG

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ventet skikkelig lenge på at han som etterlyste en sånn tråd skulle lage den men gjorde han det? :nei:

Så altså, inspirert av påstanden om at andre damer er best på å velge kvalitetsdamer lurer jeg på hvem som er yndlingsdamene dine på KG. Girlcrush, fantasivenninne eller hu du vil gifte bort til broren din; samma det bare det er kvaLLitet!!! 

Det er bare trivelig hvis mannfolka lager en tilsvarende tråd hvor KG-mannfolk kan anbefale grepa KG-karer ;)

Anonymkode: 80986...6ab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

@Søgni

Anonymkode: bd59a...42e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Søgni

Anonymkode: bd59a...42e

Godt valg!! Kanskje vi burde skrive litt om hvorfor og? Søgni er f.eks kunnskapsrik, kul og modig:danse:

Anonymkode: 80986...6ab

• Liker 3
Gjest Badebuksa
Skrevet

Anbefale? Har Kvinneguiden blitt et sjekkested, eller? 
Da melder jeg meg ut ass.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Badebuksa skrev:

Anbefale? Har Kvinneguiden blitt et sjekkested, eller? 
Da melder jeg meg ut ass.

Jeg vet ikke helt om jeg melder meg ut, men melder i hvert fall pass. Nå syns jeg det ble litt kleint. 

Og så ligger vel tråden i feil forum? 

Anonymkode: 56ac5...0b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest den andre tråden hvor de etterlyste en sånn her tråd så jeg tolker den her som litt kødd og litt girlpower? At vi skal fremsnakke andre jenter?

Anonymkode: c8711...261

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å svare.

@Havbris jeg vil bli sånn som deg når jeg blir stor :fnise:

@Cathrine88 du er min store girlcrush :blomst:

@Silfen ikke skyt meg fordi jeg er AB!! Jeg vil låne litt av den kule gi faen holdningen din :fnise:

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest den andre tråden hvor de etterlyste en sånn her tråd så jeg tolker den her som litt kødd og litt girlpower? At vi skal fremsnakke andre jenter?

Jeg leste det på samme måte. Koselig tråd! 

Jeg synes @Rainstorm virker som ei skikkelig kvalitetsdame. Kunnskapsrik, empatisk, morsom, lite sjølhøytidelig, følsom og litt rar. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er mine favoritter.

@Rainstorm Min absolutte favoritt her inne. Hun er morsom, skriver veldig godt, har kunnskap om mye, virker empatisk og snill og rar på den søte, fine måten.

@Cathrine88 Har alltid fornuftige, men morsomme svar. Som oftest skulle jeg ønske jeg kunne plusse innleggene hennes flere ganger.

@kisskissbangbang Vanvittig pen, omsorgsfull, lar seg ikke pille på nesen og så tror jeg hun er en fantastisk mor!

@Silfen Har en fantastisk gi-faen-holdning som jeg gjerne skulle lånt litt av. Hun er også morsom og flink til å beskytte andre fra ufine AB-angrep. 

@Jolene Alltid kjapp i replikken, prinsippfast og bestemt.

@AnonGangerTo Ærlig, rett på sak og tør å vise litt av sin sårbare side her inne. 

@Ole Brumm Hun er fantastisk synes jeg. Fornuftig, empatisk, ærlig og veldig dyrekjær.

Anonymkode: c7444...778

• Liker 1
Gjest 12flo
Skrevet

Er det virkelig noen som kjenner hverandre så godt på kg at de kan si hvem som er kvalitet? Folk har jo som kjent ulike mål for hva som er kvalitet.

Skrevet

Jeg kjenner ikke godt nok til alle kvinnfolka på KG, men jeg har et veldig godt inntrykk av flere! @Cuntzilla , @Lafemmemauvaise , @dillyduzit , @skruf , @Sitronmelis , @kisskissbangbang , @Evilposelos , @Cathrine88

Det er mange flere jeg liker, men husker altså ikke brukernavnene deres her. Det er de jeg kom på som jeg har lagt mest merke til når det gjelder skrivemåte og, eh, cyber-utstråling? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du om dette, Anonymkode: 780c9...f41 ?

Anonymkode: 61a82...9b3

He he he, han eller hun var ikke så mye bedre!

Men kan vi ikke gå tilbake til temaet kvalitetsdamer 'a?

Anonymkode: 00e77...89f

• Liker 3
Gjest AnonGangerTo
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er mine favoritter.

@AnonGangerTo Ærlig, rett på sak og tør å vise litt av sin sårbare side her inne.

Anonymkode: c7444...778

Aww. Tusen takk for komplimenten! :bolledeig:

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha, var dette et bra svar til "fakta" som jeg skrev, mener du?

Anonymkode: 61a82...9b3

Yeh right.

AnonymBruker
Skrevet

Milde jesus! Kan dere ikke holde mobbing og mobbedebatt vekke fra en positiv tråd engang???

Mine favoritter er:

@Cuntzilla @Cathrine88 og @Søgni De er intelligente, kjappe i replikken og feministiske uten å hate menn. Cuntzilla virker dritkul og du vil ha henne på DIN side i en debatt for det er dritskummelt å diskutere mot henne. Søgni har kule storesøstervibber og Cathrine er kjempemorsom og ser verden på en unik måte.

Anonymkode: 19ee0...8a0

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...