AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Hva er å foretrekke av det motsatte kjønn, bra humør eller god humor? Gjerne viss du skal se etter en partner...(svar også selv om du har partner, for all del!) Anonymkode: 7f848...902
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Bra humør Det hjelper ikke at hen har god humor, hvis hen stadig vekk er i dårlig humør Anonymkode: 034ff...2b8 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Jeg verdsetter virkelig godt humør. Ikke sånn overhappy hele tiden altså, men heller mye humør enn mye humor. Selv om jeg ønsker begge deler. Anonymkode: a2956...252
Okapi Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 Akk, lover ikke bra for sarkastiske grinebitere, dette.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 Humør over humor, men med forbehold. Jeg vil ikke være sammen med en som er surpomp 90% av tiden, men som lirer av seg en hysterisk artig vittighet i ny og ne. Men jeg vil heller ikke være sammen med en som er overdrevent sprudlende blid hele tiden, og ihvertfall ikke hvis vedkommene ikke skjønner de rasende festlige kommentarene mine. Som med dette som med alt annet: en god kombo, man må ha litt av begge deler. Anonymkode: eb4bd...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå