Gjest Emmleina Skrevet 2. november 2004 #1 Skrevet 2. november 2004 Svar så ser vi hvordan det kan gå. Traff min elskede der for fem år siden og har nå vært gift i to år
Gjest lilletroll Skrevet 2. november 2004 #2 Skrevet 2. november 2004 Har ei venninne som traff sin utkårede der. De er samboere og har en sønn
wix Skrevet 2. november 2004 #3 Skrevet 2. november 2004 Har truffet to jeg ble kjæreste med, men som det ikke funket etter en tid (et halvt år og to år). Også truffet en del andre "bare for gøy". Er nå forlovet med en jeg har truffet via internett! :D
Gjest Hel Skrevet 2. november 2004 #4 Skrevet 2. november 2004 Møtt to kjærester på nettet. Første varte 1 og halvt år og den andre er jeg fortsatt sammen med, snart et år.
Arkana Skrevet 2. november 2004 #5 Skrevet 2. november 2004 Jeg traff min på internett, møttes på et treff for de som chattet der og nå har vi vært sammen 5½ år, er forlovet og har en pus.
nessi Skrevet 2. november 2004 #6 Skrevet 2. november 2004 Jeg traff min kjære på internett. Har nå vært sammen i 2.5 år og gift i 1.5 måned
Polly Ester Skrevet 2. november 2004 #7 Skrevet 2. november 2004 Jeg traff også min samboer på nettet. Vi skrev med hverandre i ca en uke og treftes og det var full klaff med en gang... Nå har vi vært sammen i overkant av halvannet år og venter barn sammen...
Gjest Melissa Gioberti ut. Skrevet 2. november 2004 #8 Skrevet 2. november 2004 Alle er fornøyde med nettet da? Høres ut som om jeg er på en helt annen planet hvertfall..blir det ikke kunstig å treffe en fra nettet? Akkurat som om begge to vet egentlig at de begge er ute etter forhold, sex, samboerskap, barn, bil, voff-voff og alt det der? Blir det ikke krampaktig da når begge innerst inne vet at de er litt desperate og treffes kun for ett formål? Bare spør jeg..
waco Skrevet 2. november 2004 #9 Skrevet 2. november 2004 Blir det ikke krampaktig da når begge innerst inne vet at de er litt desperate og treffes kun for ett formål? .. Hvilket formål har du for å møte partnere da?
Gjest MrsL Skrevet 2. november 2004 #10 Skrevet 2. november 2004 Møttes på nett i 2002 og flyttet sammen etter tre måneder, og er nå gift med hverandre
Arkana Skrevet 2. november 2004 #11 Skrevet 2. november 2004 Alle er fornøyde med nettet da? Høres ut som om jeg er på en helt annen planet hvertfall..blir det ikke kunstig å treffe en fra nettet? Akkurat som om begge to vet egentlig at de begge er ute etter forhold, sex, samboerskap, barn, bil, voff-voff og alt det der? Blir det ikke krampaktig da når begge innerst inne vet at de er litt desperate og treffes kun for ett formål? Bare spør jeg.. Jeg kan ikke svare for andre, men jeg så aldri etter noen kjæreste på nettet og det gjorde ikke samboeren min heller. Det var et chattested og vi var begge der bare for å chatte med andre. Det var ikke før vi traff hverandre i forbindelse med et treff for det chattestedet at vi ble interessert i hverandre som evt kjærester. Men om man treffer hverandre på et sjekkested på nett, er det så galt da? Man trenger da ikke være desperat bare fordi man ser på internet som et mulig sted å treffe en partner på.
Polly Ester Skrevet 2. november 2004 #12 Skrevet 2. november 2004 Men om man treffer hverandre på et sjekkested på nett, er det så galt da? Man trenger da ikke være desperat bare fordi man ser på internet som et mulig sted å treffe en partner på. Desperat kan man være andre steder også, ikke sant? Jeg var ikke desp, men jeg ønsket meg en kjæreste og det var det jeg så etter. Om jeg ikke hadde hatt internett hadde jeg heller ikke truffet noen, for jeg var ikke interessert i å finne en mann på byen. Jeg syns ikke det er galt å treffes via internett - det er vel ikke noe verre enn å treffes via kjente, på byen, anonnser i blader etc. Det fine med å bli litt kjent via nettet først er jo at man blir litt kjent før man møtes. På byen er det gjerne litt alkohol involvert, og det er vel kanskje ikke alltid den beste forutsetningen for å møte noen? Syns jeg da...
waco Skrevet 2. november 2004 #13 Skrevet 2. november 2004 wander... jammen du veit jo at melissa har hatt en ubehagelig opplevelse via en nettfyr, og da er det jo en smule forunderlig i hennes verden at alle dere andre treffer lykke og hell på første blink! (og det uten å sikte en gang, sukker melissa) hun minner meg litt om meg selv dengang lommeboka mi ble stjålet, illusjonene brast i løpet av et sekund, men i stedet for å misbehage alle andre menesker som kom til meg senere, måtte jeg jo bare innse at jeg hadde tapt, - jeg hadde et fint valg, mistro og ransake alle som befinner seg i nærheten av meg hver gang jeg er i nærheten av dem, eller velge å være kul mot folk og vite det at i 99 av 100 tilfeller er folk jævlig kule mot deg, hvis du har vært kul mot dem..... Waco
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #14 Skrevet 2. november 2004 fordelen med å møte noen fra nettet er jo, i tillegg til det at man kan ta det gradvis via mail, at man kan møte folk som ønsker omtrent det samme som en selv. På byen møter man jo ofte først og fremst sjekkere, og på jobben er alle femti år og etablerte... for eksempel. selv har jeg ingen erfaring med nettsjekking, men kunne sikkert vurdert det. Ei venninne av meg er samboer og har barn med en hun traff sånn, og det ække no gærent med noen av dem, de er faktisk pene mennesker i bra jobber.
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #15 Skrevet 3. november 2004 jepp.. Helt enig jeg :-) Veldig mye koselige bra menn på nett. TRor det er fremtiden å treffe menn på denne måten jeg da. Ta forhåndsregler , men det må man ta IR også.
~sikka~ Skrevet 3. november 2004 #16 Skrevet 3. november 2004 Jeg møtte mannen min på nettet. Vært gift i 2 år og sammen i 3 nå. Ingen av oss var på utkikk etter en partner, vi bare møttes tilfeldig i et forum som dette. Og ble etter hvert forelesket på msn
waco Skrevet 3. november 2004 #17 Skrevet 3. november 2004 Og ble etter hvert forelesket på msn Det er sånne ting som Melissa steiler på sikka...
Fru Blå Skrevet 3. november 2004 #18 Skrevet 3. november 2004 Møtte mannen min på IRC og vi har vært gift i 5 år. Fordelen med å treffe noen på nett er at du tørr å åpne deg så mye mer når du skriver til en person. Han hadde fortalt det meste om seg selv, så jeg følte jeg kjennte han veldig godt når vi møttes. Vi ble også forelsket før vi traff hverandre, så det var naturlig å bli kjærester samme dag vi møttes. Det høres sikkert rart ut for andre som ikke har opplevd det selv, men for oss var det helt naturlig.
Tusseline Skrevet 3. november 2004 #19 Skrevet 3. november 2004 Jeg traff også kjæresten min via internett.
~sikka~ Skrevet 4. november 2004 #20 Skrevet 4. november 2004 Det er sånne ting som Melissa steiler på sikka... Javel, hun om det, sikkert ikke hatt lykken med seg enda hun da Mannen min bodde halve jorda rundt så jeg kunne ikke bare ta bussen nedover for ei helg liksom. Så vi snakket sammen på msn i 4 mnd før vi møttes. Skjønner ikke hvordan det er annerledes å bli forelsket på msn enn i RL. Det er jo som regel personen man blir forelsket i, og da naturlig nok det som blir sagt og hvordan man sier det. Funka vaffal for oss Tok bare et par uker før vi visste at vi var The One for hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå