Gå til innhold

Slanket meg i Italia?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor? Både drakk, spiste noen porsjoner Bruscetta, pizza, de bruker olje og.

men hvorfor ble klærne mine litt større der, og her er det vanskeligere å holde seg slank? ,men porsjonene var ikke så store da..

Anonymkode: e6fd4...e72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du spaserte rundt i byen eller på stranden hele dagen og i tillegg spiste litt mindre porsjoner. Det er den totale kaloribalansen som avgjør, ikke om det er olje på maten :) 

Forresten er jo middelhavskost anerkjent som sunn mat. Pizza hver dag er jo ikke middelhavskost, men hvis det bare var innimellom, så.. 

Skrevet

Jeg går ofte ned litt i vekt når jeg er på ferie. Føler jeg spiser like mye som hjemme, om ikke mer...Men jeg går veldig mye. Går mye mer enn jeg gjør hjemme hvor jeg tar buss/bil til steder. 

Gjest Runforit
Skrevet

Du spiser mindre enn du forbrenner. Enkelt og greit. Mindre porsjoner og mer aktivitet er ganske vanlig på ferier. Hjemme er det lett å småspise mellom måltider fordi en gjerne kjeder seg.

Jeg går alltid ned i vekt på ferier fordi vi tråkker rundt i timer og vi driver gjerne med både dykking, klatring, kajakkturer osv osv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går alltid ned i vekt når jeg er på ferie i Italia. Det er kombinasjonen av at jeg går overalt og at kvaliteten på grønnsakene får meg til å spise mye mer grønnsaker og mindre kjøtt.

Anonymkode: 26b30...d80

Skrevet

Jeg har samme erfaring - har nesten alltid gått ned i vekt på ferieturer - i grunnen er det ikke så rart når man tenker over hva man gjør: spiser god mat i rikelige porsjoner, men hovedsakelig bare til måltidene, småspiser ikke, og er i aktivitet hele dagen. Faktisk er denne vektnedgangen IKKE slanking (fordi slanking er målrettede, villet og bevisste tiltak med hensikt å gå ned i vekt), tvertimot å leve og spise sånn som alle vettuge kilder anbefaler å leve og spise til hverdags.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...